• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اجتماع جداشدگان گروهک منافقین خلق در پاریس

  • کد خبر : 2946
  • 15 ژوئن 2015 - 10:54

اجتماع جداشدگان گروهک منافقین خلق در پاریس

1

تجمع جداشدگان سازمان مجاهدین خلق در پاریس در اعتراض

به اجازۀ حضور و فعالیت فرقۀ تروریستی رجوی در فرانسه همزمان با شوی مریم رجوی و باندش در ویلپنت پاریس

2

همزمان با اجرای شوی سالانۀ مریم رجوی و باندش در ویلپن پاریس دهها تن از جدا شدگان سازمان مجاهدین دراروپا به دعوت و ابتکار انجمن یاران ایران در پاریس بعد از ظهر روز شنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ برابر با ۲۳ خرداد ۹۳ اجتماعی را در میدان شتلۀ پاریس در اعتراض به حضور و فعالیت فرقۀ تروریستی رجوی در فرانسه برپا کردند. شرکت کنندگان دراجتماع با شعارهای کوبندۀ «رجوی داعشی» و «رجوی تروریست» و حمل پلاکاردهایی در افشا و محکومیت اعمال تروریستی فرقۀ رجوی و حمایت هایش از گروه بنیادگرای تروریستی و جنایتکار داعش و افشای ترفندهای این فرقه با فریب و آوردن افراد خارجی به شوی سالانۀ رجوی در ویلپن پاریس و جازدن آنان به عنوان ایرانیان جهت فریب افکار عمومی، توجه شهروندان فرانسوی و جهانگردان خارجی را به ماهیت تروریستی و فرقه ای تشکیلات سرکوبگر رجوی در فرانسه و عراق به ویژه نگهداری بیش از دو هزار نفر به شکل گروگان و اسیر توسط رهبری فرقۀ رجوی در وضعیت بحرانی و پر خطر عراق با قطع ارتباط آنان با خانواده هایشان و با دنیای بیرون،  جلب کردند.

5

شرکت کنندگان در این تجمع پشتیبانی خودشان را از خواسته های خانواده های اسرای دربند تشکیلات رجوی در کمپ لیبرتی مبنی بر دیدار با عزیزانشان اعلام کردند. تعدادی از  این خانواده ها هم اکنون در جلوی این کمپ در بغداد تجمع کرده و خواستار دیدار با عزیزانشان هستند ولی رهبری فرقه به افراد اجازۀ دیدار با خانواده هایشان را نمی دهد.

4

تعداد قابل توجهی خبرنگار از رسانه های مختلف فرانسوی و بین المللی با حضور در محل اجتماع جدا شدگان سازمان مجاهدین  ضمن تهیۀ عکس و فیلم و گزارش از این تجمع و شعارها و پلاکاردها و بیانیه های شرکت کنندگان در آن با بسیاری از اعضا و مسئولان وفرماندهان قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین مصاحبه به عمل آوردند.

Action-Paris 03

شعارها و خواسته ها و سخنان اعضای جدا شدۀ سازمان مجاهدین به ویژه در رابطه با محکومیت فریبکاری های مریم رجوی در شوی مسخره اش در ویلپن پاریس به هدف نگهداری هر چه بیشتر اسیران فرقه اش در جهنم عراق و جلوگیری از فروپاشی فرقه اش و افشای جنایات و سرکوبهای داخل فرقه، توجه و حمایت شهروندان فرانسوی و خارجی و پناهندگان ایرانی را به شدت جلب نمود.

ایران اینترلینک- انجمن یاران 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2946