• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

به کام قجر به نام استرون

  • کد خبر : 2905
  • 11 ژوئن 2015 - 11:49

به کام قجر به نام استرونStruan-Stevenson-Maryam-Rajavi-Mojahedin-Khalq

استرون استیونسون عضو سابق پارلمان اروپا و رئیس سابق هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق و از مهره های اصلی حقوق بگیر منافقین بار دیگر سرسپردگی و مزدوری خود را برای گروهک نفاق ثابت کرد.

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین”، وی در یک اقدام جدید و عجیب کتابی را تحت عنوان «از خود گذشتگی، زندگی مجاهدین ایرانی» با مقدمه «پاتریک کندی» دیگر حقوق بگیر جریان نفاق نوشته است که هر انسانی را از این همه تملق و چاپلوسی و ذلیل بودن به تعجب وامیدارد.

«استیونسون» در کتاب سفارشی خود شرح آشنایی و استخدام رسمی خود در گروهک را شرح داده و با تعریف و تمجیدهای فراوان از تروریست های منافق درباره پایداری باشکوه و از خود گذشتگی رجوی و تشکیلات منحوسش در اشرف و لیبرتی داستان سرایی ها کرده و در نهایت نیز این اثر هنری خود را به مریم قجر و سایر تروریست های حاضر در کمپ لیبرتی تقدیم کرده است. «استیونسون » یک تشکر ویژه نیز از دوستان منافقش «به‌خاطر ساعتهای طولانی که آنها صرف ویرایش و تصحیح فاکت‌ها، تاریخ‌ها، زمانهاو مکانهای اشاره شده در کتاب کرده اند، انجام داده است. » با این تشکر ویژه «استیونسون » از منافقین به خوبی مشخص می‌شود که خود کتاب نیز توسط منافقین نوشته شده و صرفا اسم «استیونسون» و « پاتریک کندی» به عنوان نویسندگان متن و مقدمه در آن آورده شده است.

بیشترین فعالیت سیاسی «استیونسون » در فاصله سال های ۹۹ تا ۲۰۱۴ که وی نماینده پارلمان اروپا بود، تنها در حمایت از گروهک تروریستی رجوی خلاصه می شود به گونه‌ای که از سال ۲۰۰۹ که وی رئیس هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق شده است، به طور مرتب در حمایت از منافقین در اشرف و لیبرتی بیانیه صادر کرده است. البته استیونسون سالهاست که متهم به دریافت مستمری و رشوه و در کنار آن گرفتن دستور از نفاق است وی در قبال این مبالغ با سوء استفاده از موقعیت خود در پارلمان اروپا و تولید ادعاهای ساختگی، برنامه‌های مشخصی را علیه دولت عراق و در جهت دامن زدن به درگیری‌های درونی عراق به اجرا درآورده است.

دیگر مقامات عراقی در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های مختلف در مطبوعات بین المللی و عراقی به این نکته اشاره کرده‌اند که استیونسون در سالهای جنگ ایران و عراق از پشتیبانان سر سخت صدام و رجوی بوده است. وی بعد از سقوط دیکتاتور سابق عراق به حمایتش از بقایای رژیم بعث و بخصوص گروهک منافقین ادامه داد. استیونسون در این دوران سفرهای متعددی به اردن (مقر دختر صدام و هواداران بعثی ها) و لندن انجام می‌داد. وی عملا رابط شبکه بین المللی نفاق، پسمانده‌های بعثی و لابی رژیم صهینیستی در عراق، اردن و اروپا بود.

وی پس از انتخابات پارلمان اروپا در سال ۲۰۰۹ خود را از کمیته ایران (که در آنجا برای صدام علیه ایران کار می‌کرد) به کمیته عراق در پارلمان اروپا منتقل کرد و ریاست این کمیته را بر عهده گرفت بعد از این تاریخ نیز تمام فکر و ذکر استیونسون این بودکه راهی برای حضور بیشتر منافقین در عراق پیدا کند و یا با منافقین و سایر گروهک‌های تروریستی حاضر در عراق برای برهم زدن ثبات و امنیت این کشور لابی کند.

حمایت های بی حد و حصر استیونسون از منافقین تا آنجا پیش رفت که کانون جداشدگان از گروهک با صدور بیانه ای خطاب به وی نوشت:

«شما در حالی از وضعیت انتخابات و عدم دموکراسی در عراق ابراز نگرانی کرده اید که همزمان از یک سازمان غیر دموکراتیک و غیر سیاسی وفرقه گرا تحت نام “سازمان مجاهدین”(منافقین) حمایت می کنید و حرفهای تکراری و دیکته شده آنها تحت نام بیانیه از طرف شما در سایت های این سازمان منتشر گردیده است ما در رابطه با سازمانی که شما شدیدتر و افراطی تر از اعضای مورد اعتماد آن، از این فرقه طرفداری می کنید و حرفهای تکراری و دیکته شده اش را در مورد عراق و دولت نوری مالکی بیان می کنید از شما سوالاتی داریم که امیدواریم طی یک بیانیه ای پاسخ بدهید.

آیا شما از وضعیت نقض فاحش حقوق بشر در سازمان اطلاع دارید؟ مواردی مثل بکارگیری افراد زیر ۱۸ سال در عملیات نظامی و ممانعت از ملاقات خانواده ها با فرزندان خودشان در این سازمان، اذیت و آزار جنسی زنان و وادار کردن آنها به طلاق اجباری و جدایی از فرزندان و موارد بسیاری دیگر. آیا شما از عدم دموکراسی و سرکوب شدید و خفقان و سانسور شدید در این سازمان خبر دارید؟ آیا شما از پول شویی های این سازمان در کشورهای غربی اطلاعی دارید؟ آیا شما از مزدوری این گروهک در زمان صدام و شرکت در عملیات کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق و شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی اطلاعی دارید؟ آیا شما از اقدامات تروریستی این سازمان در زمان صدام علیه مردم ایران و خمپاره باران مناطق مسکونی و کشتن افراد غیر نظامی در داخل ایران خبر دارید؟ آیا شما از دخالتهای این گروهک در امور سیاسی عراق از زمان بعد سرنگونی صدام که ریشه اصلی کشته شدن افراد سازمان در کمپ های اشرف و لیبرتی که ناشی از دخالتهای بی‌جا و تحریک نیروهای عراقی بوده است خبر دارید؟آیا شما از تفتیش عقاید و مغز شویی و محدودیتهایی که سران این گروهک برای نیروها ایجاد می کنند و نمی گذارند آنها خودشان برای سرنوشت آینده شان تصمیم بگیرند خبر دارید؟ ما از شما خواهشمندیم در ضمن اینکه نگران دموکراسی در عراق هستید کمی هم نگران دموکراسی در این سازمان تروریستی باشید و از آن حمایت نکنید»

منبع: ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2905