• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اعلام موجودیت «کانون زنان ایرانی علیه فرقه گرایی و رادیکالیسم» در آلمان

  • کد خبر : 29024
  • 06 مارس 2021 - 11:39

«کانون زنان ایرانی علیه فرقه گرایی و رادیکالیسم» به همت جمعی از زنان جدا شده از فرقه رجوی در آلمان، اعلام موجودیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در متن بیانیه آغاز کار این کانون آمده است:

«ما گروهی از زنان ایرانی هستیم که در برهه ای از زمان به سازمانی پیوستیم با این امید که بتوانیم از طریق آن و در کارجمعی آرمان هایمان را تحقق بخشیم. غافل از اینکه ما در راهی بی بازگشت قدم نهاده بودیم و این سازمان در پروسه فعالیت خود در طی سالیان دراز تبدیل به فرقه ای مخرب، افراطی و تروریستی گردیده است.

شعارهایی نظیر جامعه بی طبقه توحیدی و برابری زن و مرد در عمل ابزاری جهت به یوغ کشیدن بیشتر زنان در درون فرقه شدند. اصولا در فرقه های مخرب و افراطی موضوعی به نام  عشق هم وجود ندارد. فعالیت ما در این فرقه با عشق شروع شد. عشق به مردم، عشق به خدا، عشق به وطن و با حتی عشق به فرهنگ و سنت و آداب و رسوم ولی هرچه بود تبدیل به نفرت شد و ما علیه همه این ها قیام کردیم. به ما یاد می دادند که عشق و نفرت دو روی یک سکه هستند و یکی بدون دیگری نمی تواند وجود داشته باشد. ما به عنوان زن در یک سازمانی که ادعای ایدئولوژی اسلامی دارد، به طور مضاعف مورد تبعیض و استثمار از طرف رهبری فرقه قرارمی گرفتیم.

مایلیم در نهایت خوشوقتی به اطلاع عموم برسانیم که بعد از جدایی از فرقه رجوی، فعالیت متمرکزخود در «کانون زنان ایرانی علیه فرقه گرایی و رادیکالیسم» را آغازمی کنیم، باشد که بتوانیم از این طریق گامی بیشتردر راه آزادی زنان اسیر در حصارتشکیلاتی فرقه رجوی برداشته و گوشه ای از سهم خود را در راه آزادی اسیران در بند فرقه ها ادا کرده باشیم.

ما در تلاش برای ایجاد جهانی خالی از فرقه و استبداد فرقه ای هستیم و دست یاری و همکاری به سوی همه کسانی که خطرات این فرقه ها را احساس  می کنند دراز می کنیم.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29024