• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پشت پرده حضور یک صهیونیست در ویلپنت

  • کد خبر : 2881
  • 09 ژوئن 2015 - 11:31

پشت پرده حضور یک صهیونیست در ویلپنت

Gov. Ed Rendell makes remarks during a news conference in Philadelphia, Monday, Jan. 3, 2011. The outgoing Democratic governor said Monday that collections in every major tax category came in above expectations.  (AP Photo/Matt Rourke)

ادوارد رندل (Edward Rendell ) فرماندار پیشین ایالت پنسیلوانیای آمریکا

یک یهودی صهیونیست حامی رژیم اشغالگر قدس و از طرفداران و حامیان سرسخت منافقین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

اسم او در همه برنامه‌های مربوط به گروهک منافقین و از جمله شوی ویلپنت همواره تکرار می‌شود و پای ثابت نمایش های گروهک است.

تلاش برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران، تلاش برای پیچیده شدن برنامه هسته ای ایران، تحریک دولت آمریکا برای حمله به مراکز هسته ای ایران، حمایت از منافقین حاضر در عراق (کمپ لیبرتی) تنها بخشی از کارنامه کاری رندل در حمایت از منافقین است.
البته لازم به ذکر است اسم رندل به طور مرتب در پرونده‌های مربوط به اخذ رشوه‌های کلان از سوی منافقین نیز در خبرگزاری های آمریکایی تکرار شده است.
نیویرک تایمز صراحتا در گزارش خود اذعان کرده بود رندل در قبال سخنرانی برای حذف گروهک ترویستی منافقین از فهرست گروهک‌های تروریستی آمریکا از این گروهک مبالغی را دریافت کرده است.
بخش مبارزه با تروریسم وزارت خزانه داری آمریکا نیز بر دریافت رشوه از منافقین توسط رندل طی گزارشی صحه گذاشت.
منبعی آگاه نیز در مورد هزینه‌های گروهک تروریستی منافقین، در گفتگو با واشنگتن تایمز گفته بود که «رندل» برای حضور و سخنرانی در هر گردهمایی ۲۰ هزار دلار دریافت می کند.
بنابر گزارش نیویورک تایمز، خود ادوارد رندل نیز در آن زمان اعتراف کرده بود که مبلغی بین ۱۵۰ هزار دلار تا ۱۶۰هزار دلار برای سخنرانی و شرکت در همایش های منافقین دریافت کرده است.
اما او استدلال کرده که این پول توسط هواداران منافقین به او تقدیم شده! و بطور مستقیم از گروهک تروریستی منافقین پول دریافت نکرده است.
وی مدعی شده بود پرداخت‌های مربوط به سخنرانی‌هایش از پول های جمع شده از شهروندان آمریکایی و ایرانیان ساکن در اروپا که معتقد به حذف این گروهک از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا بودند، پرداخت شده بود.
عذر بدتر از گناه رندل به قدری مضحک است که هر شنونده‌ای را به خنده وا می دارد. حمایت از یک گروهک تروریستی هیچ فرقی با شرکت در جنایات آن ندارد چه این حمایت لفظی باشد و چه با دریافت پول و رشوه! حتی اگر امثال رندل، بولتون و منندز و دیگرانی که با دریافت رشوه و پول از منافقین از اعمال تروریستی آنها حمایت کرده اند، به دلیل حاکم بودن مناسبات ناسالم سیاسی بر جهان امروز به کسی پاسخگو نباشد بدون شک آنها در پیشگاه افکار عمومی جهانی محکوم هستند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2881

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم