• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مکتبی که رجوی از آن درس شیادی آموخت

  • کد خبر : 28790
  • 15 فوریه 2021 - 10:24

در یک مطلب جمله ای خواندم که خیلی به نظرم جالب آمد زیرا عین واقعیت های رجوی در رابطه با مخالفینش است.

«دیمیتری مانیلسکی» از همکاران نزدیک استالین و از رهبران کمونیست در مورد اتهام زدن به مخالفان چنین می گوید: «به مخالفان خود اتهام فاشیست بزنید. در فرصتی که آنها بخواهند از خود دفاع کنند، شما زمان کافی خواهید داشت تا آنها را دوباره با اتهامات جدید مورد حمله قرار دهید!»

این دقیقا همان خطی است که در تمام این سال ها مسعود رجوی در رابطه با مخالفین خود انجام داده است. الحق که استالین و دوستانش معلمان خوبی برای رجوی بوده اند. رجوی هم شاگرد خوبی بوده و در انجام تکالیف خودش تا توانسته تلاش کرده و خط فرقه خودش را پیش ببرد!

ممکن است  برخی دوستان بگویند رجوی که نتوانسته خط خودش را پیش ببرد، اگر توانسته بود که اکنون باید در حاکمیت بود! بله درست است ولی این نوع نگرش از این طرف میز می باشد، اگر از منظر آنها نگاه کنیم در طی این همه سال بعد از انقلاب ضد سلطنتی همه جریان های ضد انقلاب از بین رفته و یا به گوشه ای خزیدند، ولی تنها جریانی که توانست بماند همین فرقه رجوی است.

چرا؟ چون توانست با اتکاء به همین تجربیات شیطانی دیکتاتورهای تاریخ و استفاده از رهنمودهای آنان، خودشان را به هر کلکی نگه داشته و تا الان باقی بماند.

ترفند به کار گیری عبارت «فاشیست» همیشه و در تمام اطلاعیه ها و در تمام سخنرانی های مسعود رجوی و مریم رجوی به دفعات زیاد استفاده شده و می شود.

امروز باید با تمام قوا تلاش کرد که همه بفهمند فاشیست تر از مسعود رجوی وجود ندارد.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28790