• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رفیق شیطان!

  • کد خبر : 28671
  • 06 فوریه 2021 - 12:11

وقتی کف گیر که به ته دیگ می خورد این مدلی می شود که صدای شغالان رجوی بلند شده و باعث رسوایی هر چه بیشتر برای خودشان می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، افرادی که «رفیق دهقان» را در فرقه رجوی می شناسند می دانند که وی سواد آن چنانی ندارد؛ فقط در حد اسم نوشتن، آن هم به سختی.

حالا این آقا به خاطر چند لک (واحد پول آلبانی) به خوش خدمتی روی آورده و به شرطی که اسمش را فرقه رجوی در مطلبی بیاورد دست به هر ذلتی زده است.

البته همه می دانند که این روزها رجوی از نام های متنوع و مستعاری برای خودش استفاده می کند، چند روز پیش با نام «سلطان مجدم» وارد میدان شده بود، امروز با نام «رفیق دهقان» و فردا حتما با یک اسم دیگر.

اما مهم این است که رجوی از فرط فشار روز افزون هر روز دست به ترفندی می زند تا بلکه از و شدت فشارها علیه فرقه بی صاحبش بکاهد اما از شانس بد وی برخی که در صحنه حضور دارند ترفندهای او را برملا کرده و پرده از اسرار فرقه رجوی برداشته و اجازه سوء استفاده نمی دهند.

رفیق دهقان در مطلبی که نوشته، طوری از واژه مزدوری استفاده می کند که گویی خودش برای رجوی در حال درست کردن آش کشک خاله می باشد.

البته همانطور که عرض شد ایشان و چند بی سواد دیگر هیزم آور معرکه رجوی شده اند تا بتوانند کشی به گل نشسته رجوی را از منجلاب بحران های موجود بیرون بکشند. به ویژه در این دوران اخیر با شکست ترامپ تمام نقشه های رجوی نقش بر آب شده و به هذیان گویی مفرط روی آورده اند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28671

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی