• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
شکایت یک میلیارد دلاری شرکت «دومینیون» از رودی جولیانی

زمان بالا آوردن پول‌های کثیفِ رجوی از گلوی «جولیانی» فرا رسید

  • کد خبر : 28666
  • 04 فوریه 2021 - 12:41

رودی جولیانی در زمان هدف قرار دادن برج های دو قلو در آمریکا شهردار نیویورک بود و از آن زمان معروفیت پیدا کرد.

این سیاستمدار اجیر، اخیرا دچار دردسرهای زیادی شده و شکایاتی متوجه او شده است.

بر اساس یک گزارش که روزنامه معتبر نیویورک تایمز ارائه داده، شرکت سیستم های رای گیری دومینیون در آمریکا روز دوشنبه مصادف با اول فوریه ۲۰۲۱ شکایتی را علیه جولیانی به دادگاه ارائه داده است که بسیار او را در مخمصه قرار داده است.

ماجرا از این قرار بود که در انتخابات اخیر آمریکا که منجر به پیروزی جو بایدن گردید، رودی جولیانی ادعاهای اثبات نشده ای در باره همدستی این شرکت با جو بایدن مطرح کرد و مدعی شد که آرا دستکاری شده و به نفع بایدن تغییر کرده است.

طبق گزارش این روزنامه معروف، این شکایت در دادگاه منطقه ای فدرال در شهر واشنگتن دی سی ارائه گردیده است. در این شکوائیه جولیانی متهم است که اطلاعات غلط در کمپین انتخاباتی ترامپ به افکار عمومی ارائه داده که منجر به خسارت هایی به این شرکت شده است. این شرکت هم خواستار یک غرامت بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون دلاری شده است!

شکایت دیگری هم این شرکت علیه یک وکیل دیگر ترامپ (سیدنی پاول) ارائه داده است که خواستار خسارت مشابهی گردیده است.

وکیل شرکت دومینیون گفته است که شکایت های دیگری در راه است.

حتما اسم رودی جولیانی برای خیلی هایی که اخبار فرقه رجوی را دنبال می کنند آشنا می باشد. وی در همایش های سالیانه فرقه رجوی در ویلپنت پاریس چندین بار شرکت کرد و به عنوان یک فرد ذی نفوذ از طرف جناح جمهوری خواه آمریکا سخنرانی نمود. وی معمولا با سخنرانی های آتشین خودش بیشترین دلارها را از رجوی می ستاند اما اکنون گویا زمان برگرداندن آن دلارها فرا رسیده و توسط شرکت دومینیون از گلوی جولیانی خارج خواهد شد.

ما از شکایت هایی که شده استقبال جدی می کنیم زیرا جولیانی با شگردها و حقه های وحشتناک خودش حقوق مردم ایران را در طی سالیان گذشته بسیار ضایع کرد. حمایت وی از تحریم های ظالمانه کاخ سفید و تشویق به تحریم های بسا بیشتر از جمله جرم های او است که جا دارد ایران نیز شکایاتی در خصوص حمایت ایشان از تروریسم رجوی به دادگاه های بین المللی ارائه دهد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28666