• امروز : چهارشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

مجوز بنی‌صدر به مسعود رجوی و مهدی ابریشمچی برای حمل سلاح +سند

  • کد خبر : 28257
  • 22 دی 1399 - 13:51

سران دجال فرقه تروریستی رجوی در ۳۱ فروردین ۵۹، طی نامه‌ای با امضای مسعود رجوی، خطاب به ابوالحسن بن‌صدر فرمانده وقت کل‌قوا، درخواست مجوز حمل سلاح کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این نامه آمده بود: «جناب آقای دکتر بنی‌صدر، ریاست‌جمهوری و فرمانده‌ کل‌قوا؛ محترما بخاطر کثرت مشکلات و خطرات ایمنی که متوجه جان و سلامتی اینجانبان مسعود رجوی، مهدی ابریشمچی، موسی خیابانی و عباسعلی داوری و علی زرکش است؛ مستدعی است مجاز فرمائید اینجانبان هریک با یک برادر و یایک نفر محافظ حق حمل سلاح برای حفاظت شخصی داشته باشیم.» بنی‌صدر نیز با قید «موافقت می‌شود» در انتهای همین نامه، با درخواست سران مجاهدین خلق موافقت می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28257

نوشته های مشابه

01تیر
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
به دنبال مشکلات غیرقابل تحمل تروریست‌های سابقه‌دار برای فرانسه قوت گرفت

احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران