• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

معرفی مزدوری وطن فروش به نام «علیرضا جعفرزاده»: رابط فرقه رجوی با موساد و «صدای آمریکا» را بشناسید

  • کد خبر : 27884
  • 13 دسامبر 2020 - 9:56

علیرضا جعفرزاده، یکی از مزدوران حلقه به گوش فرقه رجوی است که سوابق ننگینی در خیانت به ایران را در کارنامه خود دارد.

او متولد مشهد و دانشجوی رشته مهندسی بود. در دهه ۶۰ همراه با خواهر و با هزینه خانواده اش برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت. در آنجا توسط انجمن های حامی فرقه رجوی جذب شد و از آن زمان مزدور و برده فرقه رجوی است.

جعفرزاده در تشکیلات با مهره دیگری از فرقه به نامه رباب صادقپور ازدواج کرد که در سال ۱۳۷۰ به دستور تشکیلاتی از هم جدا شدند. او تا قبل از اینکه زنان فرمانده شوند و تا سال ۱۳۷۲ در راس انجمن آمریکا بود. وی به دلیل سابقه حضور در آمریکا  بعدها مجری اصلی برنامه های فرقه در آنجا شد.

فرقه با کمک عوامل شبکه های جاسوسی سعی نمود او را با صرف هزینه و پول های کلان عضو شبکه فاکس نیوز نمایند. این مزدور در ابتدا عضویت خود در سازمان را نفی می کرد اما بعدها با افشای نامه های تشکیلاتی او مبنی بر درخواست خودسوزی و عکس هایی با لباس فرم نظامی در عراق، دروغ هایش افشا شد.

جعفرزاده به دلیل تسلط به زبان و سابقه سکونت در آمریکا یکی از اعضای ثابت در آنجا  بود که هر سال یکی دو ماه او را به کمپ اشرف  فرا می خواندند تا ضمن تکمیل نمودن آموزش های مزدوری و فرقه ای ازسرسپردگی اش اطمینان حاصل نموده و دوباره او را به سرکارش برگردانند.

افراد خارجه نشین فرقه اغلب شرایط کمپ اشرف را تحمل نمی کردند چرا که همواره در خارج دارای امکانات و آزادی های بیشتری بودند. علیرضا جعفرزاده هم کمتر از یکسال در مراکز نظامی کمپ اشرف فرمانده دسته نظامی بود و به دلیل ترس از اینکه به هم نریزد و امکان استفاده از موقعیت و سابقه اش را از دست بدهند به دستور رجوی مجددا به آمریکا ارسال شد.

او هم اکنون که عضو قدیمی فرقه است با سمت پوشالی نماینده شورا در آمریکا کار می کند. جعفرزاده به همراه سونا صمصامی بازیگردانی شوهای ننگین به اصطلاح افشای اطلاعات هسته ای ایران را انجام می دهند.

یکی دیگر از کارهای جعفرزاده فریب و جذب نیروهای جوان از میان پناهندگان در کشور آمریکا است.

آرش صامتی پور و الهام کیامنش نمونه هایی هستند که در دهه ۸۰ همراه با افراد فریب خورده دیگری به عراق ارسال شدند. آرش صامتی پور پس از آموزش های تروریستی  در سمت تیم های علمیاتی روانه ایران شد.  او طبق مصاحبه های خودش آنچنان مغزشویی شده بود که در هنگام دستگیری اقدام به خودکشی با انفجار نارجک همراهش می نماید که منجر به قطع دستش می شود. او بعدها پس از جدایی از فرقه و آشنایی با دنیای بیرون کم کم متوجه اسارت فکری و نقشه های فرقه می شود و به جهان آزاد باز می گردد.

 به جز آرش صامتی پور افراد زیادی در تور علیرضا جعفرزاده و سونا صمصامی در آمریکا افتادند که آن ها را به کمپ اشرف می فرستادند و زندگی و آینده  خود و خانواده شان را تیره  تار می کردند.

علیرضا جعفرزاده برای جذب عناصر جدید در فرقه از کثیف‌ترین روش‌ها استفاده می‌کند. گفته می‌شود که وی برای به تور انداختن افراد از دختران جوان به عنوان طعمه جنسی استفاده می‌کند و در یک مورد در سال ۱۳۶۷ برای عملیات مرصاد موفق شد بیش از ۱۰۰ نفر را فریب داده و به عراق بفرستد که اکثر این افراد در عملیات مرصاد کشته شدند.

با دستور رجوی به افرادی که به عراق منتقل می کردند به دروغ می گفتند برای شش ماه و یک دوره کوتاه آموزشی به عراق می روید اما آنها پس از انتقال به عراق  در تله می افتادند و راه بازگشتی نداشتند.

اغلب آنقدر آنها را در عراق و کمپ نگه می داشتند تا برگه های پاسپورت و پناهندگی شان از بین برود و مدارک قانونی برای بازگشت نداشته باشند.

جعفرزاده برای اهداف جنگ تبلیغاتی، ایران هراسی و سیاه نمایی با سگ دو زدن و لابی‌های گسترده و صرف هزینه‌های فراوان تلاش می کند حمایت‌ سیاست‌مداران آمریکایی را به فرقه جلب نماید.  به همین ترتیب در یک دهه گذشته با همنوایی رسانه های بیگانه علیه ایران، علیرضا جعفرزاده  با کمک خبرنگاران فاسد مطالب مورد نظر منافقین را به انتشار می رساند. این اعمال رایگان نیست و اغلب با پرداخت رشوه و هزینه های گزاف  انجام می شود.  رجوی در برخی نشست ها اعتراف می کرد که درج یک مطلب یک صفحه ای در واشنگتن پست یا نیوریورک تایمز گاه تا ده هزار دلار هزینه برای ما دارد. 

او همچنین با عوامل ایرانی معلوم الحالی چون مجریان  صدای آمریکا یعنی «سیامک دهقان‌پور» و «بیژن فرهودی»  ارتباط برقرار کرده و این دو مجری و برخی دیگر از همکاران برنامه‌ساز شبکه صدای آمریکا در ازای مبالغی رشوه حاضر می‌شوند تریبون این رسانه را به اشکال مختلف در اختیار فرقه قرار دهند. جعفرزاده به غیر از این، به عنوان رابط فرقه با عوامل سیا و موساد  فعالیت دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27884