• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اکرم اولادی، خواهر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: خواهر جان، همه خانواده نگران سلامتی شما هستند

  • کد خبر : 26949
  • 26 سپتامبر 2020 - 9:01

اکرم اولادی، خواهر یکی از اسیران فرقه رجوی سالهاست که در جستجوی گمشده خود است.

معصومه اولادی از دخترانی می باشد که حدود ۲۰ سال پیش از طریق یکی از عوامل فرقه منفور رجوی با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده از دبیرستان با فریب و نیرنگ ربوده شد و هم اکنون در اردوگاه فرقه رجوی در آلبانی گرفتار است.

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز قزوین، حال به دلیل گسترش بیماری منحوس کرونا و همچنین درگذشت دو نفر از نفرات این فرقه، اکرم اولادی خواهر معصومه از این بابت مراتب نگرانی خود و خانواده را اعلام نموده است. وی در پیامی برای خواهرش معصومه می گوید: خواهر جان، همه خانواده نگران سلامتی شما هستند، تو را به خدا خبری از خودت به ما بده، حداقل یک تماس بگیر، مادر مرتب از شما صحبت می کند. ما همگی حالمان خوب است و فقط نگران سلامتی شما هستیم.

این خواهر چشم انتظار همچنین خطاب به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی نامه ای منتشر کرده که متن فارسی آن را در زیر می خوانید:

عالیجناب دکتر کریستوف هاملمن، نماینده محترم بهداشت جهانی

با توجه به زندگی جمعی نفرات در اردوگاه فرقه رجوی احتمال ابتلا به بیماری و افزایش تلفات جانی بالا بوده و صرفاً به دلیل مخفی کاری مریم رجوی، اعضا، قربانی زیاده خواهی سران فرقه شده و به کام مرگ کشانده می شوند. متاسفانه با این شرایط با فاجعه انسانی مواجه خواهیم شد. لذا درخواست کمک و رسیدگی در این خصوص را داریم و منتظر خبری از  سلامتی خواهرم و دیگر اسیران دربند فرقه رجوی هستیم. ما از شما تقاضا داریم سازمان بهداشت جهانی در آلبانی از اردوگاه مجاهدین خلق  بازدید و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را چک نموده و همچنین امکان تماس ما با خواهرم معصومه اولادی را مهیا نماید تا از نگرانی خارج شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26949

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی