• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

رهبری از نسل شیطان

  • کد خبر : 2681
  • 27 می 2015 - 13:08

رهبری از نسل شیطان

satan-rajavi

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

سازمان مجاهدین خلق یکی از ناجوانمردترین سازمان های جهان است، در این سازمان مدت هاست تمامی حقوق والای انسانی پایمال و لگدمال می شود و به اعتماد اعضا خیانت می شود، مشکل در این سازمان فقط این نیست که درگیر مسئله خشونت و تروریزم می باشند، بلکه مشکلی بسا فراتر وجود دارد، اینکه این سازمان حتی به اعضای خود هم رحم نمی کند و ناجوانمردی پیشه کرده است.

آقای رجوی گناه ما چه بود، ای آنکه فریاد بر می آوردی، مگر ما چه کرده ایم؟! ما که هر کدام در دیار خود سرداری بودیم و همه را تو از ما گرفتی، سپس به ما گفتی در انقلاب ایدئولوژیک وارد شوید، شیرجه بزنید، وارد دیگ های جوشان مبارزه با فردیت و جنسیت شوید، تناقضات و ناگفته ی اعماق وجود خود را فاش کنید و ما همه این کارها را و رهنمودها را بدستور جنابعالی انجام دادیم، باز آمدی و گفتی شما تیغ را تا اعماق نکشیده اید، این جسم خود را با تیغ انقلاب تا بن استخوان ببرید و ما هم انجام دادیم تا آنجا که به مرز جنون رسیدم، آری آنگاه که دیگر مانند دیوانگان به این در و آن در می زدیم و مانند پر کاهی اسیر گرد باد و طوفان شده بودیم شما و سازمان مطبوعتان ما را رها کردید، درمانده و بی کس و بی جا و بی مأوا، گناه ما چه بود، دار و ندار خود را در اختیار شما قرار داده بودیم؟! حیثیت و اعتبار خود را به شما داده بودیم؟! ناگفته ها و اسرار مگوی خود را نزد شما و بدستور شما فاش کرده بودیم؟! چرا این بلاها را سر ما آوردی، ما که پل های پشت سل خود را خراب کرده بودیم تا به تو برسیم؟!

حالا که ما را از درون تهی کردید، مال و اموالمان را به غارت بردید، اسم و رسم آزادگی مان را از ما گرفتید و ما را برهنه و لخت و عریان رها کردید، حالا که برای یک لقمه نان باید خون بدهیم و جان بکنیم، خوش به حال هستی؟! کیفت کوک است وقتی که من دوستان قدیمی خود را که زمانی به من دخیل می بستند را می بینم که در رفاه مادی هستند و من باید برای یک لقمه نان به این در و آن در بزنم؟!
چطور وجدانت قبول کرد این همه بلا سر ما بیاوری؟ ما که اعضای سازمان تو بودیم؟ ما که همه دار و ندار خود را به پای تو ریخته بودیم؟! اگر این باعث خوشحالی توست بگذار خوشحالی تو را تکمیل کنم، چندی پیش برای رفع بدهکاری هایم رفتم تا کلیه ام را بفروشم ولی گفتند سن و سال تو بالاست کلیه ات به درد ما نمی خورد، تازه پولی نداشتم که هزینه عمل را بپردازم.

خوشحال باش و کیف کن زیرا توانستی ما را از هستی ساقط کنی، ولی این را بدان دشمنانی برای خود ساختی که حالا حالاها رهایت نمی کنند و دست از سرت بر نمی دارند، شاید بتوانی با مردم به جان آمده عراق تحت عنوان سپاه بدر و قدس مقابله کرده و مدتی از اربابان غربی برای خود و سازمان ناجوانمردت وقت بخری، ولی می خواهی با ما جداشده ها چکار کنی ما که دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و تو همه را به تاراج بردی، ما را نمی توانی مهار کنی چون ما به همه ترفندهایت آشنا هستیم، فریبت را نمی خوریم و نخواهیم گذاشت کسی را فریب دهی؛ ولی این را بدان که شعار ما این است که اندکی صبر سحر نزدیک است و این هجوم جداشدگان به شما تازه از نتایج سحر است، باش تا صبح دولتت بدمد!!!؟؟؟

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2681

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی