• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

چرا فرقه رجوی جنایات داعش را محکوم نمی کند؟

  • کد خبر : 2526
  • 19 می 2015 - 13:26

چرا فرقه رجوی؛ جنایات  داعش را محکوم نمی کند؟

عکس‌هایی جدید از جنایات داعش در عراق

جنایتکاران داعش به خلیفه گری فردی تبهکار به نام ابوبکر بغدادی هر روز در هر گوشه جهان دست به جنایت می زنند؛  از آفریقا تا اروپا تا عراق و سوریه دستان جنایتکار این باندهای تبهکار و آدمکش به خون تمامی مردم از زن و مرد ، کودک و بزرگ تا تمامی ادیان آغشته شده است.  فدائیان جنایتکار و آدمکش این باندهای تبهکار دیگر حریمی برای تجاوز باقی نگذاشته اند!

فدائیان ابوبکر بغدادی بر طبق فرامین خلیفه خود دستان کثیف خود را در هر گوشه ای از جهان بر گلوی آزادی می فشارند سر می برند و جان انسانها را می ستانند .فرقه رجوی و مشخصا شخص رجوی تاکنون هیچ واکنشی به این جنایات و آدمکشی ها نشان نداده اند سوال اینجاست چرا؟

چندی پیش نیز یکی از سران جنایتکار داعش به نام عزت ابراهیم الدوری که یکی از نزدیکان صدام حسین بود توسط دولت عراق کشته شد الدوری مو قرمز ژنرال13813 سابق و مقام ارشد حزب بعث عراق بود که پس از سرنگونی دولت صدام حسین توسط نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا دست به تشکیل نیروی سازمان دهی شده ای متشکل از پس ماندگان صدام حسین زد ،

این نیرو بعدها با پیدایش داعش بخش اصلی افراد داعش را تشکیل می داد بسیار جالب است که اگر بدانیم فرقه رجوی حتی خبر کشته شدن این آدمکش را که تمامی خبرگزاریهای جهان آنرا منعکس کردند  حتی اشاره ای به این خبر نکردند چرا؟ 

نیروهای جنایتکار و وحشی داعش کشتار وسیعی را در عراق و سوریه انجام داده اند در هفته گذشته نیز  به بعضی از شهرهای عراق حمله کرده و مردم را قتل عام کردند.

فرقه رجوی که عطسه های مرتجعین عربستان سعودی را هم منعکس می کند،  گوئی که خودشان را به خواب زده اند و مثلاً خبر ندارند که این جنایتکاران در عراق و سوریه در حال کشتار و ذبح مردم هستند . چندی پیش نیز خفاشان شب که برایشان بریدن سر انسانها مثل آب خوردن است در فرانسه اقدام به کشتار نویسندگان و کاریکاتوریست های شارلی هبدو کردند اما گوئی فرقه رجوی خود را به خواب عمیقی زده است.

مخصوصاً مسعود رجوی که گوئی وجود خارجی ندارد، هیچ واکنشی به این جنایات و ادمکشی ها نشان نداد!  راستی چرا این همه سکوت در برابر آدمکشی و جنایت وبربریت ؟

اما سوال مهمتر اینجاست جنایتکاران داعش چگونه و با چه منطقی به راحتی آب خوردن سر می برند چگونه دستان کثیف شان را بر گلوی بی گناهان میفشارند؟

و گوئی که دارند یک عمل مقدس انجام می دهند. !  بر طبق آموزش های ایدئولوژیکی آنها معتقدند که دارند برای آزادی مردم و اسلام و فرمان خلیفه شان عمل میکنند ! برای آنها کشتن و کشته شدن پاداشی بزرگ در پی دارد اینان هیچ مخالفی را بر نمی تابند هر مخالفتی را با گلوله پاسخ میدهند!

ایدئولوژی که بنا به گفته خلیفه جنایتکارشان ابوبکر بغدادی اسلام دین صلح نیست اسلام دین جنگ است اینها داده های ایدئولوژیکی این باند تبهکار است بی شک و بدون تردید هر آنکس که در این مسیر گام بر میدارد و گلوی آزادی را می فشارد در هر لباس و در هر شکلی با ریش یا بی ریش هیچ تفاوتی با جنایتکاران و آدمکشان داعشی ندارد، نمی توان شعار آزادی داد ولی در عمل همچون جنایتکاران داعش عمل کرد!  نمی توان از اسلام دمکراتیک دم زد ولی هر نفسی را در گلو خفه کرد !  نمی توان از پیامبر رحمت و رهائی نام برد ولی به نام محمد آدم کشت وهزاران نمی توان دیگر که نشان از ماهیت هر پدیده ای دارد..

نمی توان شعار مخالفت با اعدام داد اما دست به جنایت زد!  نمی توان شعار آزادی اندیشه داد اما گلوی هر مخالفی را فشرد!  دوران فریب دیگر تمام شده دیگر نمی توان کسی را با این شعارها فریب داد در این روزگار مردم نگاه نمی کنند ببینند نام تان چیست میگویند چه می کنید!

سرنوشت تمام کسانی که جنایت می کنند و اعمالی شبیه به داعش انجام می دهند نهایتاً با بی آبروئی و بدبختی  به هلاکت رسیدن ختم خواهد شد .

 البته ما تجربیات زیادی داریم از زمانی که در اسارت فرقه رجوی بودیم اعمالی که تن هر انسان آزاده ای را میلرزاند!  بله ما شاهدش بودیم شاهد کسانی که دستان کثیف شان را برگلویمان فشردند موجوداتی کثیفی که نام انسان بر خود نهاده اند . آری خاطرات تلخی که روح مان را می آزارد از کسانی که نام مقدس آزادی را یدک کش خود کردند اما آزادی را به صلیب کشیدند .

این نوع ایدئولوژی خشونت طلبانه که حتی پدر و مادر و خواهر و برادر خود را هم دشمن می پندارند در آن ایدئولوژی گفتن پیامبر صلح و آزادی و رحمت و رهائی دروغی بیش نیست اگر که چنین بود آنان هیچگاه از خونریزی شادمانی نمی کردند از ۳۰ خرداد به این سو دهها هزار نفر از هر طرف قربانی دستگاه خشونت طلبانه این ایدئولوژی وفرقه شده اند

کجاست آن پیامبر صلح و رحمت رهائی ؟  شعارهای تو خالی بدون محتوا که فقط برای تبلیغات از آن استفاده میشود اینان همچنان خشونت وخونریزی را بعنوان راه حل تعیین میکنند و برای عبور از بحرانهای تشکیلاتی و ایدئولوژیکی و استراتژیکی شان به آن آویزان می شوند ، راهی که نه به آزادی بلکه به قهقرا سوقشان میدهد!

آری این سرنوشت محتوم وقانونمند کسانیست که برای رسیدن به قدرت به هر کس و ناکسی آویختند بقول مسعود رجوی که گفت وقتی میخواستم از دیوار بالا بروم خدا یقه ام را گرفت و گفت بیا پایین لایقش نیستی!

Maryam Rajavi

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2526