• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
یکی از اعضای حاضر در مقر «اشرف 3» در گفت و گو با فراق خبر داد

تردد مشکوک کادرهای فرقه رجوی به ایتالیا / دستورالعمل های جدید فرقه برای اعضای حاضر در «اشرف ۳»

  • کد خبر : 24699
  • 02 مارس 2020 - 13:12

یکی از اعضای حاضر در مقر «اشرف ۳» گفت: مدتی است که تردد مشکوک کادرهای فرقه رجوی به کشور ایتالیا زیاد شده است.
وی که نخواست نامش فاش شود، ظهر امروز در گفت و گو با فراق اظهار داشت: فرقه رجوی در حال حاضر بسیاری از امور جاری خود را از طریق واسطه گری کشور ایتالیا انجام می دهد و نمی خواهد کسی از این رابطه خبردار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ترس و نگرانی فرقه رجوی از انتشار این خبر به این جهت می باشد که جامعه آلبانی با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، به شدت نگران انتقال آلودگی از این کشور به آلبانی است.
او افزود: فرقه همچنین اخیرا برای جلوگیری از تردد اعضا دستورالعمل های سخت گیرانه ای وضع کرده و بر اساس تصمیم کادر رهبری اعضا باید در اطاق های خود به صورت گروهی و تیمی کار کنند تا روش های جاسوسی فرقه به شکل دلخواه انجام گیرد.
وی در تشریح جزئیات این دستورالعمل گفت: بنا بر دستور خود مریم رجوی که خودش هم گفته معلوم نیست تا چه اندازه قابل اجرا باشد، تمام اعضا باید هنگام کار با اینترنت در تیم های دو نفری و چهار نفری باشند و حتی برای قطع و وصل کردن برق نیز باید دو نفری به اطاق بروند.
این عضو با اشاره به اینکه طبق این دستور حتی نباید اعضا در صورت بیماری به کلینیک های داخل شهر مراجعه کنند افزود: هم اکنون اعضایی که مشکوک به بیماری سرماخوردگی هم هستند اجازه مراجعه به پزشک داخل شهر را ندارند.
عضو حاضر در مقر اشرف ۳ در پایان گفت: تمام موارد گفته شده بر علیه اعضای حاضر در حالی است که کادرهای رهبری از این قاعده مستثنی بوده و دائم در حال خوشگذرانی در کشورهای اروپایی هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24699

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی