• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

من به رهایی فرزندم از فرقه رجوی اعتقاد دارم

  • کد خبر : 2464
  • 13 می 2015 - 11:55

من به رهایی فرزندم از فرقه رجوی اعتقاد دارم

Nejat_Tavakoli

برای دیداری تازه و گزارش آخرین وضعیت فرقه و افراد اسیر به ملاقات مادر پیر؛ خانم توکلی که فرزندش علیرضا سالیان اسیر فرقه می باشد رفتیم او با دیدن ما بسیار خوشحال شد .
وی که یکی از خانواده های فعال استان می باشد با دیدن ما مطرح نمود که آیا شرایط برای ملاقات فراهم شده است . در رابطه با کارشکنی رجوی ها در مورد ملاقات به او توضیح داده شد .

 خانم توکلی که چندین بار برای ملاقات به اشرف رفته بود عنوان نمود مانع اصلی خود رجوی پلید می باشد که نمی گذارد با فرزندم ملاقاتی داشته باشم . من که یک مادر پیر هستم رجوی چه ترسی از من دارد ؟ برای چه از ملاقات یک مادر با فرزندش هراس دارد ؟
چیزهایی که در بیرون اشرف دیدم و توهین هایی که به دستور رهبران فرقه به ما شده برایم روشن شد که آنان جز مرگ عزیزانمان چیز دیگری نمی خواهند . به همین خاطر باید گفت که رجوی فردی پلید می باشد که با ریختن خون عزیزانمان به حیات خود ادامه می دهد .
خانم توکلی در پایان عنوان نمود که هر کاری باشد انجام خواهم داد و حتی اگر صد بار به عراق رفته و نتیجه نگیرم باز اقدام خواهم کرد تا فرزندم مانند شما از فرقه رجوی رهایی یابد و به این کار ایمان دارم .
هادی شبانی    
 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2464