• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دنیا وفاداران واقعی این سرزمین را به چشم دید

  • کد خبر : 24023
  • 09 ژانویه 2020 - 9:39

مردم شهرهای مختلف خوزستان با رساندن خود به اهواز و شرکت در مراسم تشیع پیکر شهید سردار سلیمانی بار دیگر حماسه آفریدند.
خوزستان عاشورای دیگری شد و میلیون ها نفر در سوگ سردار دل ها با پیکر مطهرش ادای احترام کردند. صبح روز یکشنبه ساعت ۷صبح از میدان مولوی (فلکه سه گوش) در اهواز به سمت چهارراه آبادان آیین پرشکوه تشیع پیکر شهید سپبهد قاسم سلیمانی آغاز شد.
مردم عرب خوزستان هم با برافراشتن بیرق های خود در این مراسم عزاداری حضوری حماسی داشتند. دنیا یک بار دیگر وفاداران واقعی این سرزمین را به چشم دید. این همان خوزستانی هایی بودند که هوا ندارند. آب آشامیدنی سالم ندارند. سیستم فاضلاب ندارند. از جنگ تحمیلی زخم ها بربدن دارد. جوانانش کار و کارونش آب ندارد. از بنزین سه هزارتومانی در رنج است. دلش از اختلاس ها خون است اما وقتی پای ایران و انقلاب به میان بیاید این گونه وفادار است. وقتی دشمن چنگ و دندان نشان می دهد آن وقت عرب، فارس، لر وکردش این طور شانه به شانه هم می دهند و این چیزی است که دشمنان این مرز و بوم و جیره خوارانش نمی توانند فلسفه و عظمت آن را درک کنند.
در شرایطی که در آبان ماه و به دنبال حرکات اعتراضی به حق مردم در افزایش سه برابری نرخ بنزین به خیابانها آمدند تا مطالبات خود را از مسؤولین طلب کنند ایادی و مزد بگیران آمریکا و در راس آن فرقه بدنام و خائن رجوی در تبلیغات خود ضمن تحریف واقعیت ها و انتشار اخبار جعلی در مورد خوزستان و شهرهای ماهشهر و بهبهان می خواستند در اذهان خارجه نشین ها چنین القاء کنند که گویا مردم این سرزمین به دنبال اصل براندازی هستند و سعی کردند بر موج مطالبات به حق مردم سوار شده و دامنه آشوب را درشهرهای خوزستان گسترش دهند.
مسعود رجوی در جریان شهادت سردار سلیمانی پیام داد مردم سه روز جشن بگیرند و ایادی اش در اروپا و کانادا را برای خوش رقصی برای آمریکا به خیابان ها فرستاد تا جشن شادی بگیرند. شرایط سرنگونی اعلام کرد و از مردم خواست به خیابان ها بریزند و کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند. مردم اما به خیابان ها ریختند ولی اشک ریزان در عزای سردارشان شرکت بی سابقه داشتند تا به این مزدوران اثبات کنند شرف وغیرت و عرق ملی قابل معامله نیست.
آنها ممکن است دعوای خانوادگی داشته باشند ولی درمقابل بیگانه بنیانی مرصوص را تشکیل می دهند. عظمت حضور مردم به قدری شکوهمند وگسترده بود که ناگزیر خبرگزاری های خارجی و آمریکایی و درمواردی سناتورهای آمریکایی به آن اعتراف کردند. دیگر نمیشد گفت فیلم ها مونتاژ و یا مربوط به سالیان اول انقلاب است. پاسخ و حضور مردم چنان کوبنده بود که چاره ای جز اعتراف باقی نمی گذاشت. سردمداران فرقه مجاهدین خلق که بعد از ترور سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی کار را تمام شده می دانستند و ضمن برگزاری جشن و پایکوبی در مقر اشرف سه در آلبانی به اعضا دستور بستن چمدانهایشان را دادند بودند بعد از حضور حماسی مردم خوزستان و دیگر شهرها در تجلیل از سردار ملی شان حیران و انگشت به دهان ماندند.
آنها یکبار دیگر در مقابل دیدگان اعضایشان سرافکنده و شرمسار و بی آبروشدند. ارباب امریکایی آنها هم که دست به چنین جنایتی زده بود در مقابل حمایت بی سابقه مراسم تشیع توسط مردم به التماس و دادن پیام واسطه گری افتادند. آنها حتی تا آنجا دچار وحشت شدند که از طریق واسطه ها پیام فرستادند که ضربه شما هم درهمان حد عملیات ما باشد و در آمریکا هم مقامات مختلف و نمایندگان وابسته به حزب جمهوری خواه ترامپ را به خاطر این اقدام که منافع آمریکایی ها را در تمام منطقه به خطر خواهد انداخت مورد نکوهش قرار دادند. برخلاف تمامی پیش بینی ها ترور سردار سلیمانی اتحاد و همبستگی مردم ایران و عراق را کیفا بالا برد و در عراق معادله سیاسی به ضرر امریکا چرخید به طوریکه نمایندگان مجلس عراق خواهان خروج آمریکایی ها از عراق شدند و فرقه رجوی هم یکبار دیگر در اذهان مردم ایران خوار و بی اعتبار شد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24023

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی