• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گزارش انجمن زنان از آکسیون اعتراضی

  • کد خبر : 2371
  • 09 می 2015 - 7:50

گزارش انجمن زنان از آکسیون اعتراضی

(همزمان با شروع محاکمه مهدی ابریشمچی در پاریس)

گزارش انجمن زنان از آکسیون اعتراضی انجمن های منتقد تشکیل شده از اعضای جدا شده فرقه رجوی

مهدی ابریشمچی هفتم مای در پاریس محاکمه شد، وی که از مهره های اصلی رجوی برای اسارت و سرکوب اعضای به دام افتاده در راستای اهداف قدرت طلبانه بوده و زندگی و از جمله همسر خویش را نیز به رجوی واگذار کرده است و همه چیز باخته ای است که در تلاش حفظ موقعیت فعلی و به امید سهیم شدن در قدرت بعد از حکومت ایران می باشد.

این محاکمه به منظور پرونده های پولشوئی و … بود.

به همین منظور اعضای جدا شده از فرقه رجوی انجمن های انجمن های قلم ، فریاد آزادی ، آوا ، پیوند رهایی و فانوس در میدان سن میشل پاریس حضور به هم رساندند و بر علیه مهدی ابریشمچی و تشکیلات رجوی و مقر اورسورواز مرکز تروریستی فرقه رجوی اعتراض کردند، آنها از شهردار پاریس و دولت فرانسه خواستار اجرای عدالت و تعطیل کردن فعالیتهای این مرکز تروریستی شدند همچنین از دادگاه فرانسه خواستند تا عدالت را در مورد این مجرم به اجرا در آورد.

امروز از جمله فعالیتهای مذبوحانه این فرقه که تاب تحمیل هیچ منتقدی را ندارد این بود که تمام اعضای خود را بصورت لباس شخصی از ساعتهای اولیه به اطراف دادگاه گسیل کرده بودند و عکسهای کسانی همچون آقای حسین نژاد و محمد کرمی و کلیه بچه ها را چاپ گرفته و بصورتی ترور شخصیتی کرده بود و به زبان فرانسه پخش کرده بودند و پشت شیشه ماشینها چسبانده بودند.

به این خیال که با این کارها بتوانند نیروی منتقد خود را سرکوب و ساکت کرده و بتوانند به قدرت برسند. و در همین رابطه درگیری لفظی بین خانم سلطانی و یکی از این کارگزاران رجوی صورت گرفت و پلیس به سرعت وارد عمل شد و کارت هویت فرد مذکور را خواست و او را با خود برد.

کسانی که حاضر نیستند به نظر مخالف احترام بگذارند عجیب است مریم رجوی ملکه ترور داعیه دمکراسی دارد و شعارهای قشنگی سر می دهد.

قسمتهائی از متن و فیلم مصاحبه با خانم بتول سلطانی که در این آکسیون حضور داشتند:

https://youtu.be/ZZFQZH19gw8

متن صحبت خانم سلطانی: اینجا امروز دادگاه مهدی ابریشمچی هست کسی که بیشترین خدمت را به رجوی کرده است و یکی از مهره های رجوی هست، کسی که همسرش را واگذار کرد به رجوی و بعد از اون بطور کامل کارگزار او بوده است او همدست مریم رجوی است در راستای به قدرت رسیدن اعضاء را سرکوب و کنترل می کنند.

مقر فرماندهی این تروریستها بعد از عراق اینجا در پاریس و اورسورواز هست.

امیدواریم که در دادگاه عدالت رعایت بشه و همه اخاذی های پول که از مردم کردند و خرج خواسته ها و رفاه مریم و مسعود رجوی شده است باز پس گرفته بشه و ما خواهان این هستیم که پایان داده بشه به فعالیتهای تروریستی مریم رجوی و دار و دسته این فرقه.

بتول سلطانی زهرا معینی حمیرا محمد نژاد

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2371