• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
یادداشتی از «بخشعلی علیزاده» به مناسبت روز دانشجو و تلاش های مذبوحانه فرقه رجوی

جوانان ایران زمین بیشتر از هر زمان دیگر هوشیار هستند

  • کد خبر : 23505
  • 09 دسامبر 2019 - 12:11

فراق: خدمت دوستان و مخاطبان سایت فراق سلام عرض می کنم و امیدوارم که هر روز موفقیت های بیشتری در زندگی تجربه نمائید.

دوستان عزیز همانند همه ساله فرقه رجوی برای روز دانشجو نقشه های بسیاری کشید و قصد داشت که اوضاع را برهم بزند و  بسیار تلاش کرد که بلکه بتواند دانشجویان را بر علیه دولت و نظام موجود به خیابان ها بیاورد ولی همان طور که مشاهده کردید هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

دانشجویان در جلساتی که ترتیب داده شده بود در دانشگاه ها تجمعاتی بر پا نمودند و به راحتی حرف های خودشان را مطرح کرده و به گوش مسئولین رساندند. دیدن یکی از این جلسات دانشجویان در دانشگاه تهران  بسیار مرا متعجب کرده بود، زیرا دیدم که  روز به روز به ظرفیت  و پتانسیل نظام افزوده می شود و گوش شنوا برای مخالفین خود دارد به شرطی که کسی از این ظرف و بستر سوء استفاده ننماید.

اما نکته قابل توجه و جالب اینجاست که فرقه رجوی مثل دفعات و سالهای قبل نتوانست که اوضاع را بر هم زده و خط مخرب خودش را پیش ببرد. هر ساله عناصر ذاله فرقه رجوی تلاش می کنند تا در مقاطع مختلف و مناسبت های ملی و میهنی به ویژه ۱۶ آذر ( روز دانشجو ) آب را گل آلود کرده و ماهی بگیرند یعنی فرصت طلبی حداکثر، اما خوشبختانه به نیات شوم خودشان نرسیدند و همچون گذشته ناکام ماندند.

رجوی همیشه مدعی است که دیگران ( برخی گروه ها و اشخاص مثل ابوالحسن بنی صدر و برخی جریانات فکری ضد نظام جمهوری اسلامی ایران ) فرصت طلب و آب زیر کاه هستند و فقط رجوی است که یک انقلابی دو آتیشه بوده و بر علیه نظام مبارزه می کند.

 نمی دانم عبارت های موج سواری و میوه چینی را که رجوی خرج بقیه گروه ها و اشخاص می کند را شنیده اید یا نه ؟ رجوی بیشتر از هر کس و گروه دیگری فرصت طلب مطلق و موج سوار قهار است که تلاش می کند به هر طریق ممکن اوضاع داخلی کشور را برهم زده و به اهداف پلید خودش برسد. مهمترین هدف رجوی به قدرت رسیدن در ایران است و هیچ هدفی به جز این برایش اولویت نداشته و ندارد. هر حرفی به غیر از این اگر از رجوی و عوان و عناصرش بشنوید پوچ و شارلاتان بازی سیاسی است که الحمدالله اکنون خیلی از اقشارمردم به ویژه جوانان ایران زمین بیشتر از هر زمان دیگر هوشیار و آگاه هستند و دوست و دشمن خویش را به خوبی می شناسند.

خوشبختانه نسل جوان به خصوص دانشجویان کشورمان دست عناصر فرقه رجوی را خوانده اند و از پیوستن به این خط ویرانگر پرهیز کرده و آنرا مطرود نموده اند.

مردم ایران به ویژه  قشر جوان و تحصیل کرده و دانشجو بیدار تر همیشه در حال تکاپو برای فهم واقعیات گذشته خود هستند و در این میان به خوبی به ماهیت تروریستی و فرصت طلبی ( آنارشیستی ) فرقه رجوی پی برده اند و می دانند که آنان هرگز برای مردم ایران دل نمی سوزانند زیرا اگر کسی و یا کسانی بودند که برای وطن و مردم ایران دل می سوزاندند هرگز با صدام حسین همکاری نکرده و مختصات حیاتی کشور را به دشمن نمی دادند . بنابر این مردم ایران و به طور خاص نسل جوان و پیشتاز هرگز اجازه به افراد سود جو و فرصت طلب و آنارشیست نخواهند داد.

این پیشرفت بسیار بزرگی است که مردم ایران ، دوستان و دشمنان خودشان را بشناسند و بدانند که باید کدام مسیر را انتخاب نمایند . می دانند که در این اوضاع آشفته منطقه خاورمیانه وقتی ایران و مردمان این سرزمین در امنیت کامل به سر می برند ناشی از یک شانس و یا اتفاق ساده و خوش اقبالی نیست بلکه دقیقا حاصل تدبیر و تصمیمات درستی است که گرفته شده و به اجرا در می آید.

در یک نگاه ساده به کشورهای پیرامون ایران در منطقه نگاه کنید خوب متوجه منظورم خواهید شد. این آرامش و احساس امنیت خود به خودی و حاصل شانس و بخت و اقبال نبوده و نیست.

حال نگاه کنید به داخل فرقه رجوی،  فرقه بعد از این همه تلاش مذبوحانه که می خواهد اوضاع داخلی کشور را به هم بریزد، خودش در درون مناسبات فاسد خودش دچار تزلزل می گردد. ریزش روزانه نیروهایش تبدیل به یک مشکل دامنگیری شده است که لحظه ای رهبران این فرقه را رها نمی کند. کسانی که ذره ای به دمکراسی و آزادی های فردی و اجتماعی اعتقاد ندارند ، قصد دارند که در جامعه ایران آزادی برای مردم ایران به ارمغان ببرند. آخر چطور می شود قبول کرد که این فرقه با نیروهای  خودش رفتاری ضد انسانی پیشه کرده باشد ولی به مردم ایران که می رسد می شود دایه مهربان تر از مادر و فرشته بخت و اقبال ؟   این ماجرا مصداق اشک تمساح است و یا همان داستان گرگی که لباس میش پوشیده بود و تلاش می کرد با حقه بازی برای خودش آب و نانی بدست بیاورد.

در آخر می خواهم به نسل جوان و هوشیارمان درود بفرستم که با هوشیاری بی نظیر خودشان توطئه  های دشمنان ایران زمین را به ویژه خط نفاق را در ایران ناکام گذاشتند و نقشه های شوم آنان را در نطفه خفه کردند و اجازه ندادند که در این شرایط حساس و در این مقطع کنونی که بیشتر از هرزمان دیگری نیازمند آرامش هستیم ، امنیت کشور به مخاطره بیفتد.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23505

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»