• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

شکایت نامه خانواده عباسی به صلیب سرخ جهانی

  • کد خبر : 2328
  • 09 می 2015 - 5:42

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و درود وخسته نباشید
شکایت نامه به سازمان صلیب سرخ جهانی

Nuri_1اینجانب مصطفی عباسی پدرفریب خورده مظفر عباسی هستم . این نامه را به سازمانی که نامش صلح و دوستی در تمام جهان است با تمام امیدم می نویسم .
خواسته ی اینجانب به عنوان پدر این فرد فریب خورده این است که خواهان برگشت فرزندم به سرزمین و خاک خودش ایران زمین می باشم و تقاضا دارم که فرزندم را جزء در کشورایران به هیچ کشوری به نام اقامت یا پناهندگی نفرستند و خواهان دیدن دوباره ایشان هستم .
حدودأ ۱۶ سال است که فرزندم و همسرش به نام طیبه نوری به علت فریب دراین فرقه اسیر گشته اند و این گروه آنها را در بند خود همانند زندانی اسیر کرده اند . این اشخاص منظورم فرزندم و همسرش دارای یک دختر به نام نگار عباسی هستند که این دختر اکنون بسیار ستمدیده و بی پناه و بدون مهر پدر ومادرش در این دنیا با غم زیادی زندگی می گذراند .
امید دارم که شما بزرگواران در حق این دختر لطف نمایید و وی را به آغوش پدرو مادرش برگردانید . گرچه این جانب تاکنون بارها به درب کمپ اشرف رفته و چندین روز را در این مکان در پشت درب های بسته سپری کرده ام اما سرکردگان این گروه نه اجازه ملاقات و نه حتی یک دیدار از فرزندم مظفر عباسی را به من نداده اند و در حال حاضر فرزندم  در کمپ لیبرتی در اسارت این فرقه می باشد .
اگر این گروه راست می گویند و خواهان عدالت هستند پس چرا اجازه ملاقات پدرو مادر را از فرزندش گرفته اند .
به همین خاطر از شما سازمان صلح و دوستی با تمام وجودم می خواهم که تلاش خود را راجع به بازگشت فرزندم به ایران به کار گیرید تا دخترش در آغوش پدر آرام گیرد .
با تشکرفراوان از شما
مصطفی عباسی

منبع: انجمن نجات

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2328

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی