• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دلخوشی مریم رجوی مادر خوانده تروریسم و همسر غایبش به کال کنفرانس درکنگره آمریکا

  • کد خبر : 2317
  • 07 می 2015 - 9:00

زهرا معینی، زنان ایران، ششم می ۲۰۱۵:…  روی سخنم با مریم عضدانلو رجوی است که در عین خیانت حرف از حقوق بشر می زند واقعا شرم آور است، تو که بوئی از انسانیت نبردی چطور می توانی دم از انسانیت بزنی. البته اگر از آن پولهای باد آورده (فروختن اطلاعات مرزی و همکاری با صهیونیست ها و خیانت به مردم ایران و پول خون مردم عراق و ایران و…. ) استفاده نکنی و برای لابی هایتان هزینه نکنی در جائی شما …

Masoud-Zahra

دلخوشی مریم رجوی مادر خوانده تروریسم و همسر غایبش به کال کنفرانس درکنگره آمریکا

تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی

روی سخنم با مریم عضدانلو رجوی است که در عین خیانت حرف از حقوق بشر می زند واقعا شرم آور است، تو که بوئی از انسانیت نبردی چطور می توانی دم از انسانیت بزنی.

البته اگر از آن پولهای باد آورده (فروختن اطلاعات مرزی و همکاری با صهیونیست ها و خیانت به مردم ایران و پول خون مردم عراق و ایران و…. ) استفاده نکنی و برای لابی هایتان هزینه نکنی در جائی شما را به حساب نمی آورند.

تو انتقاد به دولت مردان آمریکا کرده ای که توافق هسته ای با ایران، ایران را تهاجمی و جسورتر می کند و خواهان تحریم و فشار بیشتر روی ایران هستی آیا می دانید که تحریم یعنی چی آیا می دانید که پول دوا و درمان نداشتن یعنی چی که خواهان این هستید که فشارهای بیشتر روی مردم ایران بیاید.

خانم رجوی تو که از انتقاد حرف می زنی خودت حاضر نیستی انتقادی را بپذیری بخصوص ما، کسانی که زمانی در کنارت بوده ایم و وقتی متوجه شدیم راهت اشتباه است جدا شدیم و انتقاد کردیم، تو را به مناظره تلویزیونی و پاسخ دعوت کردیم اما دریغ حالا تواز چه موضعی به دولت مردان انتقاد می کنی برای اینکه خیلی راحت می تونی اونها را فریب بدی ولی ما جدا شده ها را نمی تونی چون ما با ماهیت مردم فریب و ضد انسانی تو آشنا هستیم.

توکه دولت ایران را پدرخوانده تروریست خطاب می کنی خودت که مادر خوانده تروریست هستی.زمانی که داعش به عراق حمله کرد تو گفتی “عشایر انقلابی” هستد. چطور دولت ایران شد پدر خوانده داعش.

اگر حقی برای بشر قائل می شدی در فرصت پیش آمده کال کنفرانس بدنبال تلاش برای خروج افراد خودت از زندان لیبرتی بودی و این خواست را مطرح می کردی؟ چرا می خواهی این افراد در عراق بمانند

برای اینکه با این ترفند و فرار از کار اصلی نجات اعضای گرفتار در عراق دنبال کارهای تروریستی خودت و مشروع کردن خودت هستی تا این نفرات را به کشتن بدهی

طبق صحبتهای خودت راه حل نهائی برای حل این مشکل تغییر رژیم توسط مردم ایران و مقاومت است” تو از کدام مردم حرف می زنی تو که همه آنها را مزدور حساب کردی و همان مردم و خانواده هائی که برای دیداربستگانشان آمدند به طرف آنها سنگ انداختید آیا آنها جزو همین مردم نیستند؟

از همه مضحک تر خواستهای پایانی تو درآخر این کال کنفرانس بود که مرغ پخته را هم به خنده می انداخت واقعا اگر دستورات تو بخواهد اجرا شود بخصوص محور کردن مسلح کردن قبایل آنوقت خواهیم دید که چه آشوبی در عراق و سوریه به پا خواهد شد در اینصورت شاید شما بتوانید با آشفته شدن اوضاع در منطقه از آب گل آلود ماهی بگیرید و دنبال به قدرت رسیدن خودتان هستید نه صلح و دمکراسی.

زهرا معینی- آلمان- فرانکفورت

(پایان)

منبع: انجمن زنان 

MaryamGajar

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2317