• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

پیشنهاد به مریم قجر به دنبال اخراج «بولتون»: خودت را به خاطر این غم بِکُش! / ایران به مانند همیشه پابرجاست

  • کد خبر : 22320
  • 12 سپتامبر 2019 - 10:14

 جان بولتون از دهه ۸۰ میلادی با سمت های مختلفی در سه دولت جمهوری خواه ریگان و بوش پدر و پسر  مسئولیت داشت.

 وی از سیاستمداران شناخته شده جنگ طلب آمریکایی است که آخرین سمتش مشاور امنیت ملی آمریکا بود.

او  سیاستمداری تندرو و ضد ایرانی است که نقش مهمی در تصمیم گیری برای حمله نظامی آمریکا به عراق و افغانستان داشته است . جنگ های بی سرانجامی که منجر به کشتار هزاران بیگناه و نابود کردن دو کشور عراق و افغانستان شد.

بولتون که به دلیل سیاست‌های افراط‌گرایانه خود علیه ایران به ایران‌ستیزی نیز شهرت دارد، سومین مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ترامپ بود.

 حال جان بولتون  اخراج شد همان که خواب های پنبه دانه ای می دید و برای ایران  خط و نشان می کشید که  دولت ایران چهل سالگی را نخواهد دید همان زمان هم گفتیم غلط زیادی فرمودند و فریب زنک ساحره را خورده است .

 انشاالله ایران به مانند همیشه پابرجاست و او رفت همانطور که مک کین  رفت و صدام رفت و همانطور که رجوی هم با زبونی رفت و  16 سال است از ترس جان حقیرش و از ترس پاسخگویی پنهان شده است.

جان بولتون بیچاره علیرغم آن هم سابقه در سیاست و زیرکی  آخرعمری بازیچه منافقین شد. او هم احتمالا به بخاطر یک مشت دلار فریب خورد. به مانند سایر اعضای جناح جنگ طلب حامی منافقین که فقط با  دریافت گونی های دلار حاضر به سخنرانی و لابی هستند.  به مانند رودی جولیانی مایکل موکیسی، تام ریج، هوارد دین، باب فیلنر، تام تانکریدو، ژنرال جیمز جونز ژنرال وسلی کلارک، لی همیلتون، اد رندل، کراولی، جیمز وولسی، مایکل هیدن و نیوت گینگریچ  که سند دریافت دلار همه آنها توسط روزنامه های معتبر خارجی  منتشر شده  بدانند ملت ایران خیانت و دشمنی های آنان را از خاطر نخواهد برد.

بولتون با وابستگی با گروه منافقین  همواره  خواستار افزایش فشار حداکثری  بر ایران و اتخاذ رویکردی تهاجمی در قبال  ایران  بود تا به زعم خویش  ایران را  از برنامه‌های موشکی و اقدامات منطقه‌ای  و حمایت از گروه مقاومت باز دارد و دولت ترامپ را به حمله نظامی علیه  ایران وا دارد. او دو سال قبل با حضور در  جلسه  گروه تروریستی منافقین وعده داده بود با فروپاشی حکومت ایران، در تهران جشن خواهند گرفت و ایران جشن چهل سالگی را برگزار نخواهد کرد.

بولتون  قبل از  شروع کار به عنوان مشاور امنیت ملی،  ایده هایی در قبال ایران ارائه داده و وعده داده بود پس از خروج آمریکا از برجام،  دولت ترامپ می تواند یک ائتلاف بین المللی علیه تهران سامان دهد. پس از سرکار  آمدن از هر گونه اقدام  و ضدیت  در راستای تغییر حکومت ایران  فروگذار نکرد تا  از طریق کارزار فشار حداکثری، ایران به زانو درآید و شرایط تغییر فراهم شود اما ائتلافی سراسری تشکیل نشد و  ایران هم  با مقاومت  سرفرازانه خود  غلط بودن تمامی ایده های او  و یاوه های منافقین را  به نمایش گذاشت  و  ایشان هم قربانی سیاست های خصمانه و ضد حقوق بشری  اش  شد.

 هم آکنون با کنار رفتن وی  نتانیا هو دچار دلشور و اضطراب جاویدان و مریم قجر خاک بر سر  شد.

با توجه به نکات و دلایل آقای ترامپ مبنی بر اختلاف نظرهای جدی آنها که  باعث برکناری بولتون شده، به احتمال زیاد سیاست های خصمانه و جنگ طلبانه او یکی از همین اختلاف نظرها ست که مریم قجر بدبخت و عجوزه با  سال ها تلاش این افکار را در سر آن درمانده  وارد می کرد.

حال پیشنهاد ما این است  مریم قجر خودت  را بکش این برای تو بهتر است!

ترامپ در توئیتر نوشت: «شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که او صبح امروز این کار را کرد»

چندی پیش نیز برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه ای که با خبرنگار تلوزیون بی بی سی گفت: هدف دولت ترامپ براندازی حکومت ایران نیست و از هیچ گروه مخالف ایران حمایت نخواهد کرد.

در ادامه:  از هوک پرسیده شد که آیا سخنرانی جولیانی، وکیل ترامپ، به نشانه حمایت دولت آمریکا از این گروه می باشد و او در پاسخ گفت: جولیانی عضو دولت نیست و ما از هیچ گروه ضد حاکمیت ایران حمایت نمی کنیم چرا که هدف ما تغییر رفتار ایران است و به دنبال تغییر نظام نیستیم.

 مریم قجر دو بار خودت را بِکُش!

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22320

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»