• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ربع پهلوی در حمایت از فرقه رجوی برای «سوئد» شاخ و شانه کشید / رسوایی یک درمانده!

  • کد خبر : 22212
  • 05 سپتامبر 2019 - 9:23

رضا ربع پهلوی با انتشار پیامی در حمایت از فرقه خائن رجوی برای کشور «سوئد» شاخ و شانه کشید.

به گزارش فراق، به دنبال سیرک خیابانی نه چندان جدید منافقین در سوئد، رضا پهلوی از روی درماندگی به حمایت از سالمندان تروریست رجوی پرداخت.

رضا ربع پهلوی که تا دیروز از حکومت سوئد به عنوان یک حکومت عالی و کامل نام می برد، قوانین آن را ستایش و نمونه بارز یک حکومت پادشاهی موفق جلوه می داد در چرخشی مفتضحانه بار دیگر ضعف و بیچارگی خود را در حمایت از منافقین نشان داد و طرفداران خود را شوک نمود.

جدای از اینکه پسر فاسد پهلوی تفاوت میان ایرانی و یک وطن فروش، جاسوس، خیانت کار به ایران و ایرانی را تشخیص نمی دهد، در جملاتی از برخورد قانونی پلیس با سیرک خیابانی عوامل فرقه رجوی ناراحت شده و اشک تمساح ریخت.

به نوشته مزاحمین خلق ایران، پر واضح است که رضا پهلوی حتی توانایی درک رفتار درست و قانونی پلیس سوئد را نداشته و عمومی ترین و آشکار ترین موارد از اجرای قانون در برابر آشوب و فتنه توسط پلیس از دیدگاه شاهزاده بی خرد به رفتار زشت پلیس تعبیر می شود و این جای تأمل دارد.

یادآوری برای فردی که ادعای شاهزادگی ایران را دارد

  • رضا پهلوی گویا فراموش کرده است که در دوران پدرش مبارزه با همین کمونیست ها در دستور کار ساواک بود.
  • یک شهریور ۱۳۵۰ ضربات سنگینی توسط حکومت پدرش به این جاسوسان میهن فروش وارد شد عده ای در زندان و عده ای دیگر در قتل عام سنگینی از این عناصر فرقه ای گرفتار شدند، اکنون باقی مانده این کمونیست های فرقه ای بعد از سال ها همچنان از آن دوران می گویند و می نویسند و جز توهین از سوی سازمان سالمندان منافق که لایق آن بودید، چیزی برای خاندان پهلوی باقی نمانده است.
  • رضا پهلوی جاسوسی نفاق برای صدام و حزب بعث را فراموش کرده؟
  • رضا پهلوی عامل شهادت هزاران جوان ایرانی دردفاع از خاک میهن را که توسط همین عوامل تروریستی رجوی پرورش یافته بودند را فراموش کرده؟
  • ترور و کشتار هزاران ایرانی در محل کار،خانه و حتی غیر نظامیان و کودکان توسط همین آزادی خواهانی که حامی آن ها شده ای انجام نشد را فراموش کرده ای؟

کسی که می داند تروریست های منافق از خاندانش متنفر هستند و بر علیه آن ها از حرف تا اقدام هر کاری را انجام داده و می دهند، اکنون مورد حمایت او قرار گرفته اند؟

ننگ بر تو و خاندانت.  با همین اقدامات احمقانه ای که انجام می دهید مردم را هوشیار تر نموده و ماهیت واقعی خود را نشان می دهید.

و اما این جماعت سالمند عادت دارند برای جلب توجه در زمان ناتوانی، دست به اقداماتی این چنین مضحک زده و خود را مورد تمسخر دیگران قرار دهند. نمونه های این چنین را می توان در کارنامه کثیف این جنایتکاران مشاهده کرد.از آنجایی که منافقین در تفکر فرقه ای خود اطمینان داشتند با تبلیغات سازمان و درخواست های فراوانش، سوئد در سفر وزیر خارجه به این کشور برخوردی ناشایست از خود نشان دهد، و چنین نشد. تروریست ها این بار هم شکست خوردند و پلیس هم وظیفه قانونی خود را اجرا کرد. این اقدام در تمام حکومت های دنیا رفتاری طبیعی در برابر بی قانونی بوده و اگر غیر این انجام شده بود جای سخن داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22212