• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

شادابی، مادر چشم انتظار ۲ اسیر در فرقه رجوی: خانه در انتظار قدوم شما هر روز آب و جارو می شود

  • کد خبر : 21692
  • 06 آگوست 2019 - 11:41

خانم شادابی مادری است که سالها در انتظار دیدار دو فرزندش عباس و اصغر فرجی چشم به راه می باشد. او در این راه دو بار به کشور عراق سفر نموده و با فرزندانش توانسته ملاقات و آنان را ترغیب به بازگشت نماید، اما افسوس که غل و زنجیرهای این فرقه مانع از آن شده و تاب و توان این مادر بر اثر کهولت سن به کاستی گراییده است .

اوایل مرداد ماه اعضای انجمن نجات مرکز لرستان به دیدار این مادر رفته و دراین ملاقات پای درد دل و اشک و بی تابی های این مادر نشستند.

وی در این دیدار خاطرات سفر به کشور عراق و ملاقات با عزیزانش را مرور نمود  و با حسرت از فراق و جدایی سخن گفت. این مادر در انتهای هر کلام لعن و نفرین بر مسعود و مریم رجوی می فرستاد .
با اینکه کهولت سن مانع از تحرک و مسافرت برای وی بود اما تاکید می کرد اگر بتواند حتما برای دیدار با فرزندانش به آلبانی خواهد رفت و می خواهد در این سالهای باقی مانده از عمرش دوباره آنان را دیده و به آنان بگوید مادرتان منتظر شما می باشد و خانه در انتظار قدوم شما هر روز آب و جارو شده و چشم هایم رو به درب خانه دوخته شده تا شاید رهگذری خبری از آمدن شما بدهد .
لحظات و زمان به سرعت سپری می شود و ما با حسرت از این جدایی که عامل آن فرقه رجوی است با امید به رهایی کلیه اسیران این فرقه با این مادر خداحافظی می نماییم .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز لرستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21692

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم