• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«اشرف۳» مکان استثمار یا معجزه یک عجوزه؟

  • کد خبر : 21635
  • 01 آگوست 2019 - 12:44

مریم رجوی مدتهاست مقر اصلی خود در حومه پاریس را بنا به دلایل نا معلومی رها و در کمپ مانز کشورآلبانی موسوم به اشرف ۳ جا خوش کرده است. وی که با چالش جدی ریزش نیرو مواجه هست تلاش می کند با اباطیل و اظهارنظر دجالانه حفظ نیرو نماید. از این رو وجود کمپ مانز ( اشرف ۳) را معجزه خطاب قرار داد والحق مریم رجوی طینت و ذات شیطانی را بدرستی از شوهر ملعونش به ارث برده است .

اگر منظور رجوی از معجزه خواندن «کمپ مانز»، استثمار و بهره کشی سالیان در کمپ های اشرف، لیبرتی و حالا در مانز به روش های کاملا غیرعرفی وغیرانسانی همچون بیگاری، طلاق اجباری، توسل به زور برای بر ملا کردن خصوصی ترین مسائل شخصی در جمع های بزرگ و حتی بهره کشی جنسی علیه اعضای خودشان می باشد باید به این عجوزه گفت زهی خیال باطل!

شما در زمان حضور درعراق یک چهارم از درآمد نفتی صدام را صرفا برای حفاظت از حکومت بعثی به صورت ماهانه دریافت می نمودید و با پول های حاصل از آن با اهرم های فشار همچون نشست های عملیات جاری اعضای خود را برای احداث و ساختمان سازی و حتی مخفیگاه های ضد بمب برای سران فرقه مجبور می کردید.

در آن دوران سخت و طاقت فرسا همه اعضای ناراضی از خدا توقع معجزه ای داشتند تا از شر رجوی خلاص و به اصل انسانی و زندگی سبز باز گردند و به لطف خداوند متعال این مهم محقق شد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز زنجان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21635