• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به علت افزایش میانگین سنی در فرقه رجوی / عناصر فرقه نمی توانند لذت استقلال و زندگی در امنیت را لمس کنند

  • کد خبر : 21334
  • 22 جولای 2019 - 10:11

علت افزایش میانگین سنی اعضای فرقه رجوی موضوعی است که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.طی سال‌های گذشته، گزارش‌های مختلفی در مورد پیری و ناتوانی اعضای فرقه رجوی منتشر شده که تقریبا در بیشتر آن‌ها اذعان شده هیچ عضو جوانی در بدنه وجود ندارد.

هسته مرکزی این گروه بیشتر در آمریکا و فرانسه مستقر هستند که همگی آن‌ها بدون استثنا از افرادی هستند که در دهه‌های۶۰ و اکثرا ۷۰ و ۸۰ زندگی خود به سر می‌برند.

بقیه اعضا هم که در اردوگاه‌هایی در کشور‌های آلبانی، آلمان، هلند، مرکز عکاظ در عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی زندگی می‌کنند به همین صورت در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌هایی هستند که ناشی از کهولت سن است، لذا شاید بتوان گفت تعداد اعضای جوان این  فرقه که بعضاً فریب خورده و جذب شده‌اند چند درصد بیشتر نیست که همان‌ها هم بیشتر به عنوان سمپات و کارگر و کارمند جزء مشغول فعالیتند و هیچ جایی در رده‌های بالاتر ندارند.

برای نمونه، تابستان پارسال، گزارشگر شبکه چهار تلویزیون انگلیس، موفق شد به کمپ فرقه تروریستی رجوی در آلبانی نزدیک شود و تا حد ممکن داخل این اردوگاه نظامی شود. او در بخشی از گزارشش این طور آورده بود که اعضای این گروه، پیر می‌شوند و به این دلیل که اجازه فرزندآوری در این سال‌ها را نداشته‌اند از نسل جدید اعضا خبری نیست.

اما علت این افزایش میانگین سنی، ممکن است به دو چیز مربوط باشد: اول عنصر آگاهی که نسل جوان ایرانی از آن در سطح بالایی برخوردار است و تسلط به دانش‌های روز، تحلیل‌های روزآمد و حضور فعالانه و غیرمنفعلانه در فضای مجازی و عنصر دوم زندگی در زیست‌بوم ایران و مشاهده تحولات از نزدیک است.

عناصر نفاق، هم به خاطر فضای خفقان شدید و قوانین وحشتناک داخل کمپ، از تحولات و تحلیل‌های دست اول محرومند و هم روزانه علیه کشورشان شست‌وشوی مغزی داده می‌شوند و نیز از زندگی در داخل کشورشان محرومند که باعث شده لذت و حلاوت استقلال، سربلندی و آزادگی، پیشرفت‌های روزمره علمی و تحقیقاتی، عزت و اقتدار در حوزه‌های نظامی و استراتژیک و زندگی در امنیت و آرامش را از نزدیک لمس نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21334

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی