• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

وقتی زهره قائمیِ شکنجه گر گفت می خواهم پیش برادر و خواهر مریم رو سفید باشم / زنی که ظلم و ستم از او می بارید

  • کد خبر : 21237
  • 09 آوریل 2024 - 9:35

سران فرقه رجوی فکر می کردند که تا ابد می توانند به کارهای شومشان ادامه دهند.  خبر نداشتند که روزی بایستی حساب اعمالشان را پس دهند. زهره قائمی نزدیک به هشت سالی فرمانده مقر ما و عضو ارشد شورای زنان فرقه رجوی بود.  او در مقر تلاش می کرد که بیشتر گروه های تروریستی را برای انجام کارهای تروریستی به ایران بفرستد و کرسی بالاتری نصیب خود بکند. مواقعی که در مقر با همه نفرات نشست می گذاشت می گفت من می خواهم پیش برادر و خواهر مریم رو سفید باشم و شما برای واحد ( گروه تروریستی ) آماده باشید که بروید داخل و عملیات انجام دهید. قائمی می گفت که برای من مهم نیست چه کسی زنده بر می گردد و چه کسی کشته می شود من فقط می خواهم عملیات با موفقیت انجام شود و آنهایی که در مقر می مانند آنقدر کار کنند که از حال بروند .
در نشست طعمه در مقر باقرزاده خواب و خوراک را از ما گرفته بود و تا می توانست به ما می تاخت و می گفت حق رهبری را از حلقومتان بیرون می کشم. او بیش از اندازه قربان صدقه رجوی می رفت، برای ما جای سئوال داشت.  وقتی از فرقه رجوی نجات پیدا کردم و خانم بتول سلطانی در رابطه با رقص رهایی افشاگری کرد فهمیدم که این زن چرا اینقدر قربان صدقه رجوی می رفت، بگذریم. عملیات به شهادت رساندن صیاد شیرازی را این زن برنامه ریزی کرد.
رجوی همیشه در نشست ها نام او را مطرح می کرد. زنی وقیح و شکنجه گر بود که هر چه از دهانش در می آمد به همه می گفت. با ادب ترین حرفش در نشست این بود به همه می گفت پودر مرگ بر روی شما ریخته اند که حرفی نمی زنید! ببینید این زن چقدر وقیح بود زمانی که خانواده ها به پادگان اشرف مراجعه می کردند یک سری کادرها را سازماندهی می کرد که با اشیاء فلزی و قلاب سنگ خانواده ها را هدف قرار دهند.
قبل از اینکه از فرقه جدا شوم در یک نشستی می گفت خانواده دشمن اصلی ماست، اگر موشک به اشرف اصابت کند و صدها نفر از بین بروند برای ما بهتر است تا یک خانواده به درب اشرف مراجعه کند. اگر خانواده ای از نفرات مقر من به درب اشرف مراجعه کرد من به آن نفر اجازه نمی دهم به درب اشرف برود و خانواده خود را ببیند، خانواده ما مسعود و مریم است. ظلم و ستم از این زن می بارید. سر انجام در سال ۹۲ به آخر خط رسید و تمام ظلم و ستمهایی که کرده بود را پس داد و به سزای اعمالش رسید و عبرتی شد برای مابقی شکنجه گران فرقه رجوی که در آینده نزدیک بایستی اعمال شوم خودشان را به بدترین وجه پس دهند .

توضیح فراق: زهره قائمی که از اعضای تراز اول فرقه تروریستی رجوی بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان درگیری های پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفترهای مریم رجوی بوده است.

فواد بصری

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اراک

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21237

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»

ثبت دیدگاه

  1. هم ظالم وقاتل وهم مظلو شهید از این دنیا رفتند ولی آن مفسر قرآن ،،مجاهد شهید پاسداراسلام سپهبد صیادشیرازی درجوار حق آرمیده درود ملائک برروح مطهرش باد عذاب الهی بر ارواح منافقین بویژه مسعود رجوی وزهره قائمی ودیگرمنافقین باد
    ان ربک لباالمرصاد