• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

وقت آن رسیده نیروهای پیر و فرسوده فرقه رجوی علیه سران فرقه قیام کنند!

  • کد خبر : 21219
  • 15 جولای 2019 - 12:10

خوش رقصی و همنوایی فرقه رجوی با آمریکا، انگلیس و سیاست های ضد انسانی و استعماری استکباری آنان مسبوق به سابقه است .سالیان است که مجاهدین در اوج بی هویتی مانند کف روی آب با موجها به این طرف و آن طرف می روند و دیگر حفظ ظاهر و رعایت موازین عرفی و هویتی هم برایشان مهم نیست.
اما آنچه قابل ملاحظه است تنزل روز افزون و خفت و خواری سران این تشکیلات است که به سرعت خود را در راهزنی انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی نشان می دهد و سران این فرقه منحوس سراسیمه در رسانه های خود به کمک این راهزنان و یاغیان آمده و بر کف و دف می زنند و از خود انگلیسی ها و آمریکایی ها یک گام جلوتر گذاشته که : توقیف نفتکش ایرانی هم نقض تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه است و هم نقض تحریم های آمریکا علیه ایران .
در حالی که اول : تا آنجا که اخبار و اطلاعات نشان می دهد فعلا سوریه در این موضوع نقشی نداشته است و نقض تحریمی در مورد آن صورت نگرفته و حتی انگلیس و آمریکا نیز فعلا چنین ادعایی ندارند مگر مریم قجر و مجاهدین این طوطی سخنگو آنرا دیکته کند .
دوم: اقدام دزدی و گردنه بگیری انگلیس در توقیف نفتکش با انزجار و مخالفت تعدادی از کشورها مواجه شده از جمله کشور اسپانیا که منطقه راهزنی انگلیس را جزء قلمرو خود می داند و روسیه و کشور پاناما که به نوعی در این موضوع دخیل هستند .
سوم: خود کشور انگلیس به عنوان عضو توافق برجام با تحریم های آمریکا مخالفت نموده و قرار نبوده در مسیر تحریم های اعمال شده امریکا علیه ایران همسو شود .
چهارم: تحریم نفتی ایران توسط هرکشوری که صورت گیرد اقدامی کینه توزانه و دشمنی آشکار با مردم ایران است زیرا بطور مستقیم معیشت و حیات و زندگی مردم را هدف قرار میدهد و در مراحل آخر ممکن است به دولت هم فشار بیاورد .
پنجم: برخلاف آنچه که در سایت رسوای ایران افشاگر درج شده ، احضار سفیر انگلیس توسط جمهوری اسلامی ایران نه واکنشی ذلیلانه بلکه با اقتدار و از موضع بالا و ثابت قدمی و منطقی صورت گرفته و تازه در صدد کنترل خشم مسئولین و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی نیز هستند وآنچه از خواسته مسئولین و فرماندهان بگوش می رسد چه بسا حوادثی از قبیل به اسارت گرفتن خدمه کشتی های انگلیس و مقابله به مثل نیز در کار باشد و شاید سوزش مجاهدین نیز از همین باب باشد.
و نهایتا آنچه که از خوش رقصی و همنوایی مجاهدین با آمریکا و انگلیس و دشمنان ایران و ایرانی حاصل میشود چیزی جز رسوایی و بی آبرویی سران این فرقه جنایتکار نیست و هر روز از درجه پادویی و مزدوری این خودفروشان ضد ایرانی تنزل می یابند .
هرزگی و خودفروشی مجاهدین به جایی رسیده که تن و جان و روح و روان خود را در اختیار سران شهوت ران و هوس باز سعودی و اسرائیل نیز قرار داده و اخیرا رد پای آنان در خرید قایق های تند رو کویتی نیز پیداشده است که خود نشان از اوج وطن فروشی و رذالت شخص رجوی و سران ضد ایرانی این فرقه میباشد .
حال جا دارد تا بقایای نیروهای پیر و فرسوده این فرقه از خود سوال کنند که از شروع شعارهای مردم گرایی مبتذل و پوپولیستی ، ادعاهایی مبارزه برای خلق در زنجیر و ادعاهای آزادی خواهی تا غرق شدن در فساد امپریالیزم و تنزل تا خدمت کاری آل سعود در عرصه سیاسی و از توپ و تانک های اهدایی صدام و عملیاتهای موسوم به چهل چراغ و مرصاد تا آوارگی و بی سر پناهی در آلبانی ، آیا این مسیر سقوط و قعر اسفل السافلین را تا کجا ادامه خواهید داد ؟
آیاوقت آن نرسیده که علیه سران این فرقه دروغ گو و ضد ایرانی و ضد انسانی قیام نموده و خود را از این ننگ تاریخی برهانید ؟

یادداشت از: علی مرادی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز لرستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21219