• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دهن کجی قاطع ایرانیان خارج کشور به نمایش فرقه رجوی / شعار های رجوی در عملیات «چلچراغ» تکرار شد

  • کد خبر : 21181
  • 13 جولای 2019 - 11:43

گردهمایی «برلین» که به دعوت مریم رجوی درحمایت از سیاست های جنگ طلبانه وتحریم های ضدانسانی دولت ترامپ برگزارشد با تحریم و دهن کجی قاطع ایرانیان در خارج کشور و به خصوص کشور آلمان مواجه شد.

دست اندرکاران این سیرک شعاری همانند شعار مضحک «امروز مهران، فردا تهران» را در جریان عملیات موسوم به چلچراغ تکرار کردند.درتاریخ ۲۸ خرداد ۶۷  نیروهای فرقه رجوی باحمایت کامل لجستیکی وسلاح های سنگین ارتش عراق حمله ای را به شهرمهران انجام دادند. این حمله که بیشتر جنبه نمایش و فاقد هرگونه ارزش نظامی بود به تصرف شهر مهران منجرشد.

بعد از تسخیرشهرجنگ زده مهران که خالی از سکنه بود و درطول جنگ چندین بار و به صورت تاکتیکی بین ایران وعراق دست به دست شده بود سران فرقه ضمن دعوت از تعدادی خبرنگار در آن شهر «شعار امروز مهران، فردا تهران» را سردادند. آنها چنین وانمود کردند که به زودی تهران را همانند مهران فتح خواهند کرد.

مسعود رجوی بعد از اخراج از فرانسه به عراق آمد تا در پوشش نیروی پیاده نظام وستون پنجم ارتش صدام به قول خودش معادله جنگ را به سود صدام و برعلیه ایران برگرداند.

این اقدام رجوی که درحقیقت همکاری علنی با دشمن متجاوز به خاک میهن تلقی می شد از طرف مردم ایران و جامعه ایرانیان خارج کشور به مثابه یک خیانت بزرگ محکوم گردید.

بعد از این عملیات رجوی دراوج توهم کودکانه واحمقانه، عملیاتی موسوم به فروغ جاویدان را درمرداد ماه و با هدف فتح ۴۸ ساعته تهران تدارک و به اجرا گذاشت که نتیجه آن شکست مفتضحانه،کشته  و مجروح شدن صدها نفر از اعضا بود و ارتش درهم شکسته او در دهانه تنگه چهارزبر به گل نشست.

البته رجوی هیچ گاه مسؤولیت این شکست مفتضحانه و ریخته شدن خون صدها نفر از اعضا را نپذیرفت و به عکس در اوج شیادی به گردن نیروهایش انداخت. در تمامی این سال ها و درسرفصل های مختلف باز تلاش نمود با نشخوار کردن شعارسرنگونی سرنیروها را شیره بمالد.

اکنون با گذر زمان یک بار دیگر وبه خیال اینکه جنایت مهران وتنگه چهارزبربه دست  فراموشی سپرده شده در روز شنبه ۱۵ تیرماه به تکرار این شعار در خیمه شب بازی برلین اقدام نمود غافل از اینکه اگر چه ۳۱سال از نمایش مسخره مهران می گذرد ولی حافظه قوی و تاریخی مردم ایران و به خصوص اعضای جداشده آن را فراموش نکردند .

اکنون ۳۱ سال از آن شعار می گذرد ولی هنوز فردای مدنظر رجوی محقق نشده است و به احتمال زیاد ۳۱ سال بعد هم درمورد شعار فردایی که در خیمه شب بازی برلین داده شد از رجوی خواهند پرسید واو را به استهزا خواهند گرفت.

یادداشت از: علی اکرامی

انجمن نجات خوزستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21181

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی