• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرار سه تن از ساکنان کمپ لیبرتی بغداد

  • کد خبر : 2109
  • 26 آوریل 2015 - 6:45

فرار سه تن از ساکنان کمپ لیبرتی بغداد

artworks-000015191121-56v8rg-t500x500

در پی حضور خانواده های اعضای منافقین در اطراف کمپ لیبرتی در شمال بغداد اعلام انشعاب سه تن از رده های بالای تشکیلات رجوی  که هرکدام نزدیک به سی سال سابقه تشکیلاتی داشتند، خودنمایی کرد و نشان داد که تنها تفکر حضور اجباری برای اعضای مجاهدین خلق در آن حاکم است ..

فرار سه تن از ساکنان کمپ لیبرتی بغداد/ پس لرزه حضور خانواده‌ها در عراق

اعلام انشعاب سه نفر از اعضای سازمان مجاهدین ضربه دیگری به این گروهک وارد کرد.‌
حضور خانواده های اعضای فریب خورده منافقین در عراق همواره موجب شده است تا موجی از انگیزه رهایی برای اعضای حاضر در لیبرتی ایجاد شود و علی رغم فشارهای تشکیلاتی برای نگهداری نیروها همواره شاهد بوده ایم که برخی به هر نحوی از کمپ ها فرار کرده اند.
در پی حضور خانواده های اعضای منافقین در اطراف کمپ لیبرتی در شمال بغداد اعلام انشعاب سه تن از رده های بالای تشکیلات رجوی  که هرکدام نزدیک به سی سال سابقه تشکیلاتی داشتند، خودنمایی کرد و نشان داد که تنها تفکر حضور اجباری برای اعضای مجاهدین خلق در آن حاکم است
یک عضو جداشده منافقین در این راستا عنوان می کند: سازمان مجاهدین با تبدیل شدن به یک سازمان فرقه ای و تروریستی حتی ارزش انشعاب نداشته و ندارد و ساختارهای آن به هیچ عنوان قابل بازسازی و اصلاح نیستند. چرا که این خانه از پای بست ویران است.
اقدام سه تن از اعضای قدیمی سازمان حرکت مهمی در نوع خود می‌باشد. که رجوی و بقیه فرصت طلبان و خائنان به تاریخ و ملت بدانند که با زور و دیکتاتوری وشانتاژ نمی توان حق حیات و فکر و انسانیت تعدادی انسان های بیگناه را گرفت که تنها جرم شان اعتماد بوده است و آنان را تا به ابد ساکت و اسیر نگاه داشت.
با یک نگاه اجمالی همانطور که  انشعابیون اعلام کردند  “دوران تشکلهایی که تروریسم را تحت نام مبارزه مسلحانه تجویز و بکار میگیرند نه تنها گذشته بلکه تاریخ اینگونه تشکلها نشان داده که نمیتوان یک حاکمیت را با تکیه به تروریسم و خشونت بوجود آورد که  خود منتهی به دمکراسی شود.
در حالیکه در درون تنها مرکز اصلی خود آنچنان دیکتاتوری و بگیر و ببند حاکم نموده بود که اعضای آن تنها با فرار موفق به جدایی از آن می شدند سازمانی که در دو دهه اخیر بسیاری از مخالفان و معترضان تشکیلات را یا به قتل رسانده و یا چنان آنان را درفشار تشکیلاتی فرو برد که دهها نفر برای رها شدن از آن وضعیت اقدام به خودکشی نموند
چگونه می تواند ادعای مینیمم‌های انسانیت و منادی حقوق بشری نماید.او که   بسیاری از اعضایش بر علیهش شوریده  و از جمله دهها تن از اعضای رده بالا و بیش از هزار تن از اعضای آن در یک دهه اخیر اقدام به فرار و جدایی از تشکیلات نمودند.
مسلما سازمان مجاهدین همچنان که در یک دهه اخیر در سراشییب کامل سقوط  و فروپاشی قرار گرفته است؛ اعلام انشعاب سه تن دیگر از اعضا ضربه محکم دیگری بر فرق سرش  بود و دیر یا زود شاهد از بین رفتن فیزیکی تمامیت آن نیز خواهیم بود.

دیده بان
۹۴/۰۲/۰۵

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2109

نوشته های مشابه