• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نامه سرگشاده انجمن زنان به خانم نانسی پلوسی + متن انگلیسی نامه

  • کد خبر : 2105
  • 25 آوریل 2015 - 7:09

نامه سرگشاده انجمن زنان به خانم نانسی پلوسی + متن انگلیسی نامه

224b9b2e-1359-45af-be37-bc44f8764b3f

با سلام و تقدیم احترام خانم نانسی پلوسی

اخیرا سایتهای وابسته به مریم رجوی با سوء استفاده از نام و موقعیت شما دست به تبلیغ برای کارهای ضد انسانی خودشان می زنند. می خواستیم بعنوان زنانی که سالیان تجربه زندگی در این فرقه را داشته ایم و بخوبی با عملکردهای آشکار و نهان مریم رجوی شناخت داریم نکاتی را به اطلاع شما برسانیم

۱- سازمان به نقل از شما در تاریخ ۷ فروردین ۹۳ بطوری که در لینک زیر مشاهده می کنید مدعی شده است که شما همسو با خواستهای این فرقه هستید اما متأسفانه و حاضریم با اسناد به شما نشان بدهیم که سازمان طی همه این سالها سعی کرده است که افراد را در لیبرتی عراق نگهداشته و از آنها نیز سوء ا ستفاده سیاسی می کند. افراد تحت فرماندهی خانم مریم رجوی و این سازمان باید دستورات را اطاعت کنند و هر کس که تخطی و سرپیچی کند و یا انتقادی به سیستم تشکیلات رجوی داشته باشد مورد اهانت و زندانی شدن و برخورد و شکنجه قرار می گیرد و دیکتاتوری فرقه ای بر آنها حاکم است نه انتخاب آزاد.

http://www.mojahedin.org/events/5628 

۲- این سازمان در هیچ بیانیه و اطلاعیه ای بطور رسمی و علنی اعلام نکرده خط و مشی حرکت مسلحانه و خشونت طلبانه را کنار گذاشته است. و در سایتهای آنها شعارشان مسلح شدن مجدد می باشد و برنامه ای برای خروج افراد از وضعیت نابسامان عراق ندارند. در این رابطه ما استناد به گزارش یونامی در لینک زیر می کنیم

http://iran-interlink.org/wordpress/?p=4547

۳- این سازمان سکت است و متهم به برخوردهای خشونت آمیز با اعضاء، خودسوزیهای تشکیلاتی، سیستماتیک و جریان وار که برخی از آنها در کشور فرانسه انجام شد همچنین کلیه اعضای زن تحت کنترل مریم رجوی دارای آزادی های اولیه نیستند و در کنترل می باشند خیلی ا ز آنها طبق شواهد ما مورد سوء استفاده جنسی همسر غایب ا ین خانم آقای مسعود رجوی بعنوان رهبر قرار گرفته اند.

اعضای زن ناراضی زندانی و یا از بین برده می شوند. و همه اینها جای حسابرسی و بررسی دقیق از مریم رجوی داشته و دارد همچنین نقض مستمر حقوق بشر که توسط استیون حسن و کتاب آقای آبراهامیان، دکتر مسعود بنی صدر و چهل صفحه نقض حقوق بشر که دیدبان حقوق بشر به چاپ و اطلاع همگان رسیده است.

برای ما اعضای زن جدا شده از ا ین سازمان جای بسی تعجب است که هنوز باز هم نام شما در سایتهای آنها مورد سوء استفاده قرار می گیرد همانطور که اخیرا در تاریخ ۱۷ مارس و به بهانه نوروز این کار صورت گرفته است و خودتان می توانید در ا ین لینک مشاهده کنید. ما برای دادن اطلاعات و جزئیات بیشتر از تجارب و آنچه که در پشت پرده سناریوهای تبلیغاتی مریم و مسعود رجوی و سازمان مجاهدین وجود دارد آماده هستیم تا برای شما و یا در هر دادگاهی شهادت بدهیم.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2105

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی