• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام مسعود رجوی به اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی

  • کد خبر : 2095
  • 25 آوریل 2015 - 5:58

پیام مسعود رجوی به اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی

مریم رجوی و مسعود رجوی مستقیما خشونت در آلبانی را هدایت می کنند

تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی ۲۳٫۰۴٫۲۰۱۵

مسعود رجوی که هیچ مشغولیت ذهنی و عملی به جز هدایت ترور و خشونت و سرکوب را ندارد ، با توجه به احتمال ریزش نیرو در آلبانی و همچنین تهدید اعضای جداشده خودش مستقیما وارد کار شده است و یک پیام صوتی برای اعضای سازمان در آلبانی ارسال کرده است و این پیام در ساختمان های سازمان در تیرانا برای اعضای سازمان پخش ده است. زمان ارسال این پیام حدودا یک ماه بعد از اعزام گروه دوم از لیبرتی به آلبانی بوده است که حدود که ۴۰ نفر از این گروه از فرقه جدا شدند . در میان این افراد کاردهای با سابقه سازمان نیز بوده اند و همچنین در میان آنها چند تن از مجروحین نیز وجود داشته است. بعد از این ریزش نیرویی مسعود رجوی پیام فوق الذکر را داده است و اشاره کرده است که ۳۶ زالو را انداختیم بیرون .

جالب این است که جداشدگان پیام مسعود رجوی را مورد تمسخر و مضحکه قرار داده گفته اند:

” یکسری زالو شدیم و یکسری بریده هستیم و یکسری هم گزینه سه هستیم و یکسری هم که از هتل آمدیم مزدور هستیم ”

و این مسله باعث تنفر دیگر نفرات شده بود که همان شب باز چند نفر ازسازمان جدا میشوند. و تعدادی از این جداشده گان به کمیساریای عالی پناهندگان به جای سازمان برای دریافت کمک هزینه مراجعه می کنند و این مسئله برای سازمان گران تمام شده بود و جواد خراسان یکی از سرچماقدار فرقه رجوی در آلبانی خیلی تلاش کرد نفرات را جذب کند که دیگر خیلی سخت شده بود و جداشدگان نیز در پاسخ به وی می گویند

موجی و مزدور صدام.

لازم به یادآوری است که گزارش این اعتراضات به مریم رجوی در فرانسه هم داده شده است و وی نیز پیام کتبی را ارسال کرده است که برای اعضای سازمان قرائت شود که از مفاد آن اطلاعی در دسترس نیست.

هیئت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ ایران آزادی

Zohre-Ghaemi-Ashraf-1024x690

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2095