• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

احتمال می رود مریم رجوی از فرانسه اخراج شده است / ۲۰۰۰ اسیر در آلبانی چه نقشی را در کهکشان های خیابانی فرقه خواهند داشت؟

  • کد خبر : 20888
  • 10 ژوئن 2019 - 11:24

مریم رجوی، پیرعجوزه مجاهدین در ماه های گذشته آلبانی نشین شده است ، آیا منطقی نیست که این احتمال را بدهیم که مریم هم از فرانسه اخراج شده است ؟

عدم صدور مجوزهای لازم از طرف دولت فرانسه، اصلی ترین علت لغو شدن این مراسم ساختگی در سالن ویلپنت پاریس است . پر واضح است که مجاهدین کذاب هرگز به این مهم و به این واقعیت اشاره نکرده و نخواهند کرد .

سایت های فرقه رجوی ، رسما این خبر را تائید کردند که امسال مراسم شان در سالن ویلپنت تعطیل شده است ، طبق معمول هیچ دلیلی هم برای این تصمیم ارائه نکردند.

به نمونه ای از این خبر توجه فرمائید: «مقاومت ایران تصمیم گرفته است که به جای یک کهکشان، چند کهکشان در خیابانهای بروکسل و برلین و لندن و استکهلم و آمریکا برگزار نماید، امسال سال کهکشانها می باشد. »

فرانسه همان کشوری است که مریم عضدانلو زن سوم مسعود رجوی را به جرم پولشوئی و تروریسم دستبند زد و چندین روز در زندان نگه داشت.

فرانسه همان کشوری است که روزگاری مسعود رجوی راهم از خاک خود اخراج کرد.مجاهدین دیگر نمی توانند فرانسه را جولانگاه نیات پلید تروریستی خود بکنند . دولت فرانسه دیگر اجازه نخواهد داد که تروریستهای فرقه رجوی پرچم خشونت طلبی و جنگ و ترور را در خیابان های فرانسه توسط عده ای آشوب طلب بلند کرده و فریاد جنگ طلبی سر بدهند.

آیا دول اروپائی ، به این نتیجه رسیدند که امنیت کشورهایشان نباید بازیچه یک فرقه شود ؟

آیا دول اروپائی از تبعات منفی جنگ در خاورمیانه هراسناک شده و مجاهدین را محدود کرده اند ؟

واقعیت این است که دول اروپائی هرگز ، تمایلی به شعله ورتر شدن تنور جنگ در خاورمیانه ندارند ، چرا که در این تابلوی جنگ ، اولا سیل آوارگان و پناهندگان به سمت کشورهای اروپائی به راه خواهد افتاد ، ثانیا بازارهای اقتصادی اروپا تحت الشعاع این جنگ و بحران احتمالی سکون و آرامش خود را از دست خواهند داد و ضربات اقتصادی فراوانی به بار خواهد آمد پس یکی از پارامترهای این جنگ احتمالی که مجاهدین می باشند، باید محدود و محدود تر شوند و تعطیلی قطعی امسال ویلپنت، می تواند یکی از نشانه های این سیاست فرانسه ودیگر دول اروپائی باشد.

بی آبروئی، رسوائی و بی حیائی مریم در فرانسه دیگر اظهر من الشمس شده است. مریم اگر ذره ای عقل داشت، باید زودتر از این ها فرانسه را ترک کرده و به آلبانی می رفت.

صحبت از کهکشان ها وچند کهکشان به جای یک کهکشان باز هم غلط زیادی است. سازمانی مافیائی که در برگزاری یک کهکشان هم درمانده است، مسلم است که بقیه را هم چه گندی خواهد زد.

مردم ایران، به چه زبانی بگویند که این تروریست ها را نمی خواهند؟

ما اگر بخواهیم این ها دست از سر ما مردم، بکشند، باید چه کاری بکنیم ؟

تاریخ سراسر ننگین مجاهدین به تجربه عینی سالیان نگارنده ، نشان داده است که سران فرقه رجوی سالهاست روی رنج و خون اعضای خود سوار بر موج هستند،  سالها اعضای خود ، که همه چیز خود را فدای آنان کرده بودند را شکنجه وزندانی کرده اند ، وای به حال مردم که رجوی آنان را مشتی آدم خنثی و بی اثر می دانست.

راستی سران باند رجوی نفرمودند که حدود دو هزار نفر اسیر در آلبانی چه نقشی را در کهکشان های خیابانی آنان خواهند داشت ؟ آیا بهتر نبود که در خیابانهای آلبانی هم یک کهکشان به راه انداخته و یک تظاهرات خیابانی با شرکت اعضای اسیر خود برگزار می کردید؟

اما آزادی و آگاهی در ذات پلید رهبران مجاهدین معنائی ندارد، رجوی ها از اسارت هرچه بیشتر اعضای خود در اسارتگاه اشرف ۳، سود می برند، رجوی بهتر از هر کسی می داند که اگر بخواهد چنین کهکشانی را در خیابان های تیرانا و آلبانی به راه بیاندازد ، معلوم نیست که حتی ۳-۲ نفر به آن زندان لعنتی برگردند یا نه ؟

فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20888