• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مجوز اشتغال برای جداشده های فرقه رجوی در آلبانی فراهم می شود / جنگی که فرقه رجوی با جدا شده ها شروع کرده، بهای سنگینی را برای فرقه خواهد داشت

  • کد خبر : 20705
  • 23 می 2019 - 11:14

مریم عضدانلو، سرمست از تبانی با بخشی از ساختار دولت آلبانی و تعطیلی کمیساریا در آن کشور، با دمش گردو می شکند و به خیال خودش، جداشدگان را در آلبانی منفعل و جلوی ریزش نیروئی در داخل تشکیلات جهنمی را خواهد گرفت.

اما شنیده ها حاکی است که رمسا، ترتیبات مشغول به کار شدن جداشدگان در آلبانی را نیز فراهم خواهد کرد. مجوز کار در کشور آلبانی دستاوردی است که در صورت به نتیجه رسیدن، کمک خواهد کرد که جداشدگان در آلبانی، روی پای خود ایستاده و بصورت مستقل به زندگی خود ادامه دهند.خبر اجازه کار در آلبانی، اگر به درون فرقه رجوی برسد، مجددا موج ریزش به راه خواهد افتاد. سران فرقه رجوی، این آرزو را به گور خواهند برد که در خیابان های تیرانا جداشدگان با اعضای فرقه مواجه نشوند. این روند ریزش لاینقطع ادامه خواهد داشت. واقعیت این است که جداشدگان، کاری ترین افرادی هستند که در هر کاری، در مدت زمان کوتاه تبحر پیدا خواهند کرد، کسانی که از تمام بلایای فرقه رجوی، جان سالم بدر بردند و تمام قد در مقابل مناسبات دیکتاتوری فرقه رجوی ایستادند ونه گفتند، دیگر هر طور شده به آستان بوسی ننگین فرقه رجوی، تن نخواهند داد.

آقای حسن حیرانی در سایت جداشدگان در مطلبی در مورد توطئه جدید بین فرقه رجوی و رمسا نوشته است:

«حتما همانطور که میدانید و اطلاع رسانی شده همگی درجریان میهمانی سروپا متناقض سازمان رمسا و کمیساریای عالی پناهندگان درهتل موندیال تیرانا هستید، که مثلا اعلام رسمی و جشن پایانی قطع کلیه پشتیبانی های حیاتی از نفرات جدا شده از فرقه رجوی بود. بگذریم که این طرح از مدتها پیش با قطع شدن تدریجی خدمات دندانپزشکی، اپتیشن، عینک، فیزیو تراپی و حتی قطع شدن کارت آبونه اتوبوس کلید خورده بود و تنها مانده بود این ۲۳۰ یورو که آنهم بدون کوچکترین خجالتی قطعش کردند.البته تا کنون فرقه مجاهدین خلق غلطی نتونسته بکنه و برعکس هرچه اینها پرونده های معجول و پر ازدروغ به دولت اینجا میدهند دولت اینجا بیشتر به ماهیت پر از دروغ و دبنگ این فرقه پی میبرد. کما اینکه من خودم از مقامات اینجا خودم رفتم سوال کردم که آیا من به عنوان کسی که سالیان تو اون فرقه بودم آیا پابلیک کردن خاطراتم جرمه که گفتند نه تا زمانی که علیه امنیت کشور اقدامی نداشته باشید ما نه کاری داریم به شما و نه به ماربطی داره و اینجوری هم نیست که یه مشت آدم احمق که فکر میکنند خیلی زرنگ هستند بتونند ما رو فریب بدن وبه جون شما بندازند از این بابت شما خیالتون راحت باشه.»

گرداب پیش آمده در آلبانی برای سران فرقه، مهلک تر از آن است که بتوانند به این راحتی از آن جان سالم بدر ببرند.

زمانی که عضوی به حضور سالیان خود در فرقه رجوی پایان می دهد، آمادگی مواجهه با هر مشکلی را دارد، قطع مستمری مشکلی بسیار جدی برای جداشدگان است، اما عزم و اراده ای که ما در آنان دیده ایم، در این صحنه نیز بر سران سرکوبگر فرقه رجوی فائق خواهند آمد. گاهی اوقات یک موضوع به صورت کلی بدون راه حل و غیرقابل بن بست شکنی، به نظر می رسد، اما با خرد کردن آن به اجزای ریزتر می توان برای جزء جزء آن راه حل پیدا کرد.

بن بست شکنی جداشدگان در آلبانی، چیز جدیدی نیست که جداشدگان از عهده آن نتوانند بربیایند، واقعیت این است که هر کدام از جداشدگان، بهترین سالهای عمر خود را در فرقه رجوی تلف کردند، این جنگی که فرقه رجوی شروع کرده است، بهای سنگینی را در ادامه این روند برای فرقه خواهد داشت. این یک بازی دوسر باخت برای سران فرقه رجوی است و نتایج و تبعات منفی بسیار زیادی را متوجه سران فرقه در آلبانی خواهد کرد. طبعا تحمل و صبر وبردباری و ایستادگی، تک تک جداشدگان در این شرایط جدید، فرقه رجوی را مجبور به دادن امتیازات جدید و بیشتری خواهد نمود.

اگر ایمان داریم که فرقه رجوی، تباه کننده عمرو حرث و نسل انسان هاست، پس باید تمام قد و با اراده ای پولادین در برابرش ایستاد و تا گرفتن تمامی مطالبات، محکوم نمودن و رسوانمودن بیش از پیش فرقه در آلبانی اصرارکرد.

فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20705

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی