• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

اعدام ۳۷ شهروند توسط رژیم ارّه و سکوت اهدایی فرقه رجوی به بن سلمان

  • کد خبر : 20401
  • 28 آوریل 2019 - 11:41

هفته گذشته حکم اعدام دسته جمعی ۳۷ شهروند عربستان سعودی در پنج منطقه ریاض، مکه، مدینه، القصیم، عسیر و الشرقیه اجرا شد.
به گفته آژانس خبری سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان است این افراد به خاطر مخالفت با حکام سعودی باشیوه قرون وسطایی گردن زده شدند. یکی از اعدام شدگان هنگام دستگیری و محاکمه به اتهام جرم ادعایی رژیم سعودی ۱۸سال سن داشت. این جنایات سیاسی درحقیقت نماد ادامه جنایات بن سلمان در تسویه مخالفان سیاسی است. دولت ترامپ تا کنون در قبال این جنایت سکوت کرده است.
همزمان تعدادی از نمایندگان گنگره وعفو بین الملل این اقدام وحشیانه که باشیوه های قرون وسطایی گردن زدن صورت گرفته را محکوم کرده اند.
فرقه تروریستی رجوی که تاخیر در مرخصی رفتن محکومین زندان های ایران را نقض وحشتناک حقوق بشر قلمداد کرده و خواهان تشکیل جلسه شورای امنیت می شود و تمامی اخبار رسانه های خود را مختص به درگیری سربازان حکومت سوریه با تروریست ها می کند در مقابل این جنایت ضدبشری عامدانه خفقان گرفته است. فرقه ای که مدعی مبارزه برای آزادی ،دمکراسی و نفی اعدام است چگونه در چنین مواردی موضع اتخاذ نمی کند.
جریانی که مزدور و جیره خوار جلادان آل سعود است و جنایات وحشیانه کودکان یمنی را توجیه وتایید می کند و درقبال تکه تکه شدن ژورنالیست هایی چون جمال خاشقچی سکوت اختیار می کند مشخص است در قبال ارتزاق مالی از حکام سعودی چشم فروبندد .
در کجای این جهان مزدور عملکرد ارباب خود را نفی کرده است. سکوت رذیلانه فرقه رجوی قبل از هرچیز ماهیت ضدانسانی و ذات پلید رهبران آن را درانظار برملا و مشخص می سازد تا کجا حاضرند حقوق بشر انسانها و آزادی را قربانی جیره خواری ومزدوری خود نمایند.

یادداشت از: علی اکرامی
انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20401

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»