• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتشار خبری عجیب و محرمانه از درون فرقه رجوی: چتِ «مسعود رجوی» با فرماندهان فرقه

  • کد خبر : 20371
  • 23 آوریل 2019 - 13:54

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، یکی از جدا شده های فرقه رجوی در آلبانی با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: «امروز در کمیساریا ملاقاتی داشتیم که بیشتر موارد اعتراض خودمان را به کمیساریا، به خاطر شیطنت های فرقه مبنی در تعطیلی کمیساریا آن هم در حالی که وضعیت ما جدا شده ها از فرقه از جهات بسیاری تثبت نشده ومشخص نیست، ابلاغ کردم.حسن حیرانی در این پیام خود تصریح کرد: شخصا به اطلاع کمیساریا رساندم که چگونه فرقه پلید رجوی، از تعطیلی کمیساریا برای خودش کیسه ها دوخته و همچنین اینکه مسعود رجوی یک نشست با رده فرماندهان فرقه در تشکیلات خود داشته که به صورت چت بوده و در ضمن در نشست همان حرف لیبرتی اش را تکرار کرده و گفته که محال است بگذاریم در تیرانا بیخ گوش ما «تیف» (نام محل جدا شده ها از فرقه در اردوگاه اشرف) درست کنند. در ادامه وی گفته که اخرج کمیساریا از اینجا برای ما خیلی ارزشمند تر از اخراج سفیر ایران از آلبانی است و بسته شدن این رمسا (سازمانی که ارائه خدمات به نفرات جدا شده را به عهده دارد) برای ما خیلی مهمتر از بسته شدن خود سفارت ایران در تیرانا خواهد بود و ضمن تبریک به فرماندهان، چند بار گفته است: بستن کمیساریا کلان دستاوردی بسا بیشتر از اخراج سفیر ایران بوده است.
مسعود رجوی در این نشست که به صورت «چت» بوده، بسیار خوشحال بوده و در پوستش نمی گنجیده و شوخی زیاد می کرده و روی وایت اسکرین خنده و شادی خودش را به کرات نشان می داد.
پر واضح است که هدف مسعود رجوی در وهله اول ما نیستیم، بلکه نفرات داخل فرقه هستند که دیگر راه امید و نجاتی به بیرون فرقه نخواهند داشت و آن خنده های شیطانی هم به همین سبب بوده که به زعم خودش با ایجاد شرایط بن بست ولو با اهرم نا امیدی، افراد را در محبس تشکیلات جهنمی خودش نگه دارد.
به هر حال اوضاع داخل فرقه خیلی خراب است، اصلا هیچ کسی حرف کسی را گوش نمی دهد هر کس برای خودش یک سازی می زند .
شما از این پیام مخفیانه که به من رسید چه برداشت می کنید؟ وقتی این پیام را کنار خوشحالی رجوی از بسته شدن کمیساریا می گذارید چه نتیجه ای می گیرید؟»

توضیح مهم: هدف فراق گسترش اطلاع رسانی صحیح است و انتشار این مطلب به معنای تایید کل محتوا نیست.

انتهای پیام / نجات یافتگان از فرقه رجوی در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20371

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی