• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

صدای برخورد کفگیر به ته دیگ مدتهاست شنیده میشود

  • کد خبر : 2010
  • 15 آوریل 2015 - 5:46

صدای برخورد کفگیر به ته دیگ مدتهاست شنیده میشود

مطالب نسبت داده شده به بعضی از اعضا در سایتهای فرقه رجوی به وضوح نشان از دریوزگی و خباثت تشکیلاتی و صدای _ خر خر _ کفگیری که به ته دیگ سابیده می شود ، دارد و به قول دوستی ، چون سنگ پای روح و روانی است که  مغز و اعصاب هر خواننده را به سختی می آزارد .
بر اساس آمار بیش از ۲۰۰۰ نفر در لیبرتی عمر خود را به بطالت می گذرانند و اضافه بر آن تشکیلات فرقه رجوی  بیش از۴۰۰ نفر را همچنان در ساختمانهای محصور و محدود شده آلبانی علاف خود کرده است . علاوه بر اینکه تعدادی را هم گرداگرد خود در اروپا و … دارد ،  که با یک حساب سر انگشتی تعداد کل  علافان را ۳۵۰۰ نفر می توان در نظر گرفت .
اگر هر فرد فقط روزی یک مقاله در تایید فرقه رجوی بنویسد ، برای نه و نیم ( ۹/۵ )  سال هر روز مطلب و نویسنده جدید وجود خواهد داشت . ولی چرا در عوض ما فقط تعداد انگشت شماری را میینیم که مطالبی به نامشان درج شده است .

Olaghe Rajavi
کمی عمیق می شویم :
اگر نبودیم ، کسانی که سالها در تشکیلات فرقه رجوی عمرمان به بطالت گذشته باشد ، شاید سران فرقه رجوی می توانستند ادعا کنند _  بی خبرانند  و برایشان دیکته شده است _  ولی به سابقه حضور بیش از ۲۰ سال در تشکیلات ، چه خواهید گفت ؟
حداقل بهتر بود کمی تامل کرده و مطالبی در حد و قامت هر فرد بر می گزیدید . آنقدر ناشیانه و احمقانه نگارشهای بی ربط را به بعضی ها نسبت داده اید که حقیقتا هر کار کردیم نشد به رویتان نیاوریم .
به اسم یکی نوشته اند : صبح در طراوت باران ، رفتم به سمت اتاق کارم و  کامیپوترم را روشن کرده و صفحه نمایش را ملاحظه کردم و دیدم مطالب نگارش شده بر علیه رهبری ، فقط از طرف وزارت اطلاعات است و بس ….       بنده خدا ، زندگی ایده ال و آمال و آرزوهایش را درتصویری خیالی تصور کرده است و فراموش می کند که همانجایی است که اتفاقا سران فرقه رجوی دم از نبود امکانات و….. میزنند . ضمن اینکه –  طراوت باران و  بیابان لیبرتی عراق – چی ربطی بهم دارد ؟
به اسم دیگری :  آب و تاب داده اند و چنان از سازمان محبوبش می نویسد ، گویا همانی نیست که به دلیل فشارهای تشکیلاتی فرقه ای رجوی ، دچار تنش های عصبی شده بود . و مجبور بودند برای مطیع ساختنش ، اجازه ورود به اتاق کامپیوتر را به او بدهند .
آن یکی هم که حقیقتا دوستان لقب نیابتی را به او دادند ، چنان برای راه و مسیر رهبریش غش و ضعف رفته است که فراموش میکند ، همانی است که سابقا فقط به دلیل اینکه مدل موی سرش را عوض کرده بود ، و فرق از وسط باز کرده بود ، نقل مجلس جلسات مسئولین تشکیلات فرقه رجوی و برای مدتی انگشت نشان عام و خاص شده بود .
و اما واقعیت :
امری که به وضوح جلوه می نماید ، ته کشیدن همه و  همه است . کسانیکه آنان را سیاسی می نمایاند ، حتی توان نگارش را هم از دست داده اند ، و بدبخت فرقه رجوی که باید خود مطلب بنویسد و به اسم اعضا منتشر کند.
حسینی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2010

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی