• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیام یک عضو جدا شده به فرقه رجوی در راستای افشاگری«اشپیگل»: شما درعراق سربازان ایرانی را کشتید

  • کد خبر : 19840
  • 03 مارس 2019 - 12:22

فرقه رجوی در عراق تلاش می کرد همیشه این حقیقت از چشم جهانیان پوشیده بماند که بر سر اسیران فرقه چه می گذرد و نقض حقوق بشر همیشه کتمان می شد.چند روز قبل سخنگوی مجاهدین به میدان آمده و از نشریه اشپیگل گله و شکایت کرد که چرا این افشاگریها را در رابطه با فرقه درج کرده و در لحظه اشپیگل را مزدور ایران کرد!
آیا شما که در عراق بودید آموزش نظامی نداشتید و در هفته روزهایی را برای اینکار اختصاص نمی دادید و شیوه حمله و دفاع با کارد را تمرین نمی کردید؟
شما با اینکه امضا کرده بودید خشونت را کنار بگذارید ولی در ذات شما همیشه مرگ آفرینی بوده و هست. شما هنوز هم پیشبرد مطلوبات سیاسی خود را به شیوه خشونت طلبانه در دستور کار دارید.
شما به اشپیگل خرده می گیرید که گفته فرقه در ایران پایگاه مردمی ندارد . راستی می توانید پایگاه مردمی خود را به جهان معرفی کنید ؟ شاید فکر می کنید کانونهای شورشی با شماره موقت و مزد بگیر هواداران شما هستند؟ به شما گفته شده که یک سکت مذهبی هستید و عامل سرویس اطلاعاتی عراق بوده اید. آیا نبودید؟
مگر شما در یک جبهه با عراق سربازان ایرانی را نکشتید؟ مگر صدام حسین شما را به تانک و توپ مجهز نکرد؟ عجبا که به روی خود نمی آورید و اگر می گویند سکت هستید مگر اشتباه می باشد؟ شما که در همین آلبانی بعد از گذشت مدت کوتاهی شروع به مانع تراشی کردید و همه را محدود کردید.
اگر نشریه اشپیگل می نویسد که تلفن ممنوع است مگر اشتباه گفته است؟ شما تلفنی در اختیار نفرات گذاشتید با سیم کارت محلی که فقط در آلبانی کارایی دارد مبادا که به خانواده اش در خارج از آلبانی در ایران یا سایر کشورهای اروپایی تلفن بزند، چرا؟ این فرقه برای مزد بگیران خود می تواند فیگور حقوق بشری بگیرد ولی برای ما نه ، چرا که ما اعضای جداشده در آلبانی با کارهای ضد انسانی آن به خوبی آشنا هستیم، از زندان تا شکنجه روحی در نشستهای به اصطلاح انقلاب و نشستهای فرعی که برای اعضا می گذاشتید تا …
فرقه رجوی ادعا می کند که خبرنگار اشپیگل سر زده آمد، بگذریم که دروغ می گویید و این نبود ، ولی برای کسی که ریگی به کفش ندارد چه مشکلی ایجاد می کند؟ فرقه به روی خودش نمی آورد که بگوید که ما را غافل گیر کرد و ترسیدیم که با افراد در زندان فیزیکی و ذهنی دیدار کند و افتضاح درون فرقه را بیشتر از این افشا کند. یا بیانیه بخش تروریستی شورای دست ساز رجوی می گوید که این خبرنگار در فلان سال به ایران رفته است مگر برای یک خبرنگار رفتن به ایران جرم محسوب می شود؟ هرکجا که خبر باشد خبرنگار می رود. این شما هستید که ظرفیت شنیدن حقیقت را ندارید و به همه مارک مزدوری میزنید.
فرقه رجوی فکر می کند میتواند تا به ابد نقض حقوق بشر را کتمان کند غافل از اینکه همین جدا شده ها شاهد تمام جنایات آنها در این سالیان بوده اند و اشپیگل جز حقیقت چیز دیگری را درج نکرده است. حالا فرقه رجوی هرچه می خواهد جیغ بکشد و همه را خائن، جاسوس و مزدور قلمداد کند.

موسی دامرودی
انتهای پیام / سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19840