• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

گرفتاری فرقه رجوی در باتلاق عمیق با روشنگری رسانه های محلی و بین المللی

  • کد خبر : 19809
  • 26 فوریه 2019 - 11:06

حتما باخبر شدید که نشریه معتبر آلمانی اشپیگل با تهیه گزارشی از زوایایی پنهان ، هر چند برای ما آشکار، از مقر فرقه مجاهدین خلق به نام « زندان اشرف ۳ » پرده برداشت و  از حقایقی سخن گفت  که اعضای جداشده از فرقه رجوی سال هاست روی آن انگشت می گذارند.علاوه بر این  در طی چند ماه اخیر حضور رسانه های معتبر بین المللی در آلبانی و  تهیه گزارش های مختلف و روشنگری در مورد ماهیت فرقه رجوی چنان افزایش یافته است که آنها را مجبور کرده است در رسانه های تبلیغاتی خود به سوز و گداز بپردازد، اما مهم آن روی سکه است که  نشریه اشپیگل و رادیو دویچه وله به آن اشاره کرده اند.  دویچه وله به نقل از اشپیگل در هفته گذشته  نوست:

« تارنمای اینترنتی مجله اشپیگل گزارشی اختصاصی در مورد کمپ سازمان مجاهدین خلق در آلبانی منتشر کرده اس. این گزارش با اشاره به سخنان شماری از اعضای سابق مجاهدین خلق آغاز می‌شود که از تمرین‌های هفتگی خود برای بریدن گلو با چاقو، شکستن دست و درآوردن چشم با انگشت گفته‌اند. کمپ مجاهدین خلق در آلبانی مساحتی حدود ۵۰ زمین فوتبال دارد و حدود دو هزار نفر ساکن آن هستند. اشپیگل نوشته است که فاصله این کمپ تا رستوران‌ها و میکد‌ه‌های مرکز تیرانا، پایتخت آلبانی، حدود ۳۵ دقیقه با ماشین است.اما کسانی که موفق شدند از آن بگریزند، گفته‌اند بسیاری از ساکنان کمپ اجازه ندارند گوشی همراه‌، ساعت یا تقویم داشته باشند و به نوشته اشپیگل آنها “در کپسول زمان” زندگی می‌کنند.»

تاریخ و گذشته  فرقه تروریستی رجوی نشان می دهد که دستش به خون مردم بی گناه ایران و همچنین عراق آغشته است. فرقه رجوی که مورد حمایت اربابان و قدرت های بین المللی خودش هست، هیچ وقت فکر  نمی کرد  به خاطر روشنگری رسانه های محلی و بین المللی  در  یک باتلاق عمیق گرفتار شود.

مریم رجوی دست نشانده مثلت  آمریکا، اسرائیل و عربستان  همیشه در تصوراین بود که می تواند با دادن رشوه و قدرتی که اربابانش دارند، بتواند  مهرخاموشی برلب و دهان منتقین  و مخالفین بکوید و قلم هایی که  از خیانت های فرقه مجاهدین خلق پرده بر می دارند، بشکند.

اما با تلاش اعضای جداشده از مجاهدین خلق در آلبانی که ناشی از زخم و دردی است که بر بدن دارند، صورت مسئله را برای مریم رجوی برعکس آن چیزی که می پنداشت، کردند.

اما به راستی چرا مریم رجوی ترس و واهمه از این افشاگری، از جمله روشنگری نشریه معتبر اشپیگل، دارد. در پاسخ باید اشاره کنم که زمانیکه تلویزیون تاپ چنل کشور آلبانیا  دست به افشاگریهایی درباره فرقه رجوی زد خشم و تنفر مردم البانی زیاد تا جاییکه که کاررا به تبعید فرقه مجاهدین به خارج از آلبانیا رسید ولی با وساطت آمریکا و اسرائیل متوقف شد. همچنین  با آمدن خبرنگاران نشریه معتبر اشپیگل بازشاهد این بودیم که گوشه ای از ناگفته های قلعه و اردوگاه مخوف «اشرف ۳» در آلبانی بازگو شد. این خبرنگار در بخشی از گزارش اش اشاره به حصار بودن این فرقه کرده و  از  برخورد با آدم هایی یاد می کند که گویا سالیان در غار زندگی کرده اند و با دنیای مدرن قهر هستند.
بنابراین قابل فهم است که هر فرقه ای، از جمله فرقه رجوی ، ترس از روشن شدن تاریکخانه اش را داشته باشد، چرا که  برده داری و به زنجیر کشاندن اعضای خود تنها بخشی از خیانت ها و جنایت های رجوی است و آنچه نشریه معتبر آلمانی اشپیگل و سایرین به آن اشاره می کنند، تنها قطرهای از دریا می باشد.

احسان بیدی

انتهای پیام / ایران آزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19809

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی