• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران مطرح کرد: رفتار قرون وسطایی اروپا در حمایت از تروریست های منافقین / گرگ های منافقین خود اروپا راهم پاره پاره خواهد کرد

  • کد خبر : 19774
  • 24 فوریه 2019 - 12:09

عضوهیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است؛گرگ های منافقین که در کشورهای اروپایی حاشیه امن دارند یک زمانی خود اروپا راهم پاره پاره خواهند کرد.به گزارش فراق، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به موضوع گزارش روزنامه اشپیگل درباره فعالیت منافقین در آلبانی و تمرین خشونت هر روزه در این مقر گفت: فکر می‌کنم که علی‌رغم اینکه وارد قرن بیست و یکم شدیم ، اروپا به یک رفتار قرون وسطایی برگشته است.

وی افزود:حمایت از بن سلمان که اینطور افراد را تکه تکه می کند؛می کشد و می سوزاند، حمایت از منافقین که به عنوان یک فرقه شناخته شده هستند، با ارعاب، وحشت و آدم ربایی که انجام می دهند و حتی به افراد جدا شده از سازمان خودشان هم رحم نمی‌کنند، همه این ها نشان می دهد که اعمال و رفتار اروپا  به سمت قرون وسطا می رود.

وی ادامه داد: اخیرا یک  فایل صوتی از پسر مسعود رجوی منتشر شده است که مورد شکنجه توسط این سازمان قرار گرفته است به خاطر اینکه با سازمان مخالفت کرده است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تروریست های منافقین فرانسه و آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی مطرح کرد: این که در قلب اروپا بیایند به آنها پناه بدهند بسیار عجیب است، تروریست‌هایی که یک مدتی در خود آمریکا هم  در لیست گروه‌های تروریستی قرار داشتند و در لیست سازمان سیا بودند ولی در ابعاد سیاسی برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی از این لیست خارج شدند.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه مطمئن باشید گرگ های منافقین خود اروپا راهم پاره پاره خواهند کرد، مطرح کرد: اگر امروز گزارش هایی آمده که آنها تمرین های وحشتناک آسیب رساندن به افراد را می‌آموزند؛ مانند درآوردن چشم ، سر بریدن و سوزاندن افراد؛ در دهه ۶۰ در کشورما این اعمال را انجام دادند و این جنایات را علیه مرم کشورما انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به جنایات منافقین علیه مردم عراق مطرح کرد: فرقه رجوی در زمانی که در کمپ اشرف در عراق بودند، اعتراضات مردم عراق علیه صدام را خفه می کردند وعلیه اکراد و مردم شیعه عراق هم جنایاتی را انجام دادند؛ در استان دیالیه عراق تمام این اعمال وحشیانه را اجرا کردند و این کارها از آنها اصلا  عجیب نیست چرا که صاحب تجربه هستند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من اروپا و کشور های غربی از جنایات و اعمال و رفتار این سازمان مخوف خبر دارند و برای اعمال خشونت و تهدید جمهوری اسلامی آن ها را پناه داده اند تا زمانی که نیاز داشتند از اینها استفاده کنند، ولی قطعا این جنایت کاران برای خود اروپا خطرآفرین خواهند بود و گرگ های منافقین خود اروپا را هم پاره پاره خواهند کرد.

بیش از دو هزار عضو فرقه رجوی اکنون در شرایطی سخت و طاقت فرسا در یک اردوگاه در آلبانی روزگار می گذرانند که گزارش های منتشر شده از جداشدگان از این گروه، از موارد بی شمار شکنجه جسمی و ترور روحی اعضا از سوی سرکردگان آن حکایت دارد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19774

نوشته های مشابه