• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

واکنش سراسیمه فرقه رجوی در مقابل افشاگری «نشریه اشپیگل» / شما هنوز ترس این را دارید که مادر و فرزند با هم ملاقات کنند!

  • کد خبر : 19761
  • 23 فوریه 2019 - 12:33

بعد از افشاگری نشریه اشپیگل فرقه رجوی واکنش نشان داد که ما این کاره نبودیم و نیستیم و نشر این مطالب کاملا دروغ است.
سخنگوی فرقه مدعی است که خانم «هومریش» سر زده و با طرح و برنامه جلوی کمپ آمده و خواهان دیدار از کمپ شده است.
شما که ادعا می کنید ریگی در کفش ندارید و همه نفرات کمپ با سران فرقه مشکلی ندارند خب می گذاشتید که سر زده وارد شود و با هر کس خواست مصاحبه و دیدار کند و بعد هم انتقاد می کردید که بهتر بود از قبل ما را در جریان می گذاشتید.
ولی از آنجایی که خود بهتر می دانید در کمپ بسته چه می گذرد و چقدر دهان های بسته وجود دارد که با یک تلنگر منفجر می شوند و میدانید اگر که شرایط پناهندگی در آلبانی وجود داشت بیش از نیمی از نفرات فرقه رفته بودند چون شرایط در درون فرقه آنقدر تکراری و تهوع آور است که بوی گند آن حال همه جهانیان را به هم می زند .شما همه جا را فنس کشی ذهنی کرده اید و کسی حق آب خوردن بدون اجازه را ندارد.
فرقه انتظار دارد که همه چیز از قبل به او گفته شود تا بتواند آماده سازی کند و مثل قدیم همه چیز را لاپوشانی کند.
فرقه از اینکه اشپیگل نوشته که مجاهدین هیچ پایگاه مردمی ندارد شکوه و شکایت می کند که نه این درست نیست، اگر شما درست می گوئید و هوادار دارید چرا هیچ گاه یکی اسمی از شما نمی آور.
اگر کسی بگوید که شما دست نشانده صدام بودید و سربازان ایرانی را کشتید مگر حرف اشتباهی زده، شما همیشه از واقعیت خودتان می ترسید و گویا همه با شما دشمن هستند در صورتیکه همه حرفها واقعیت دارد .
شما که ادعا می کنید همه کسانی که در رابطه با شما مطلبی گفتند یا نوشتند کذب محض است چرا دربها را باز نمی کنید تا هر خبرنگاری خواست بدون هیچ سد و مانعی با تمام نفرات دیدار کند.
شما هنوز ترس این را دارید که مادر و فرزند با هم ملاقات کنند. شما با همدستی آمریکا و دولت آلبانی مانع ورود خانوادها به آلبانی شده اید شما که ادعا می کنید جدا شده ها در حال جاسوسی هستند لطف کنید بگوئید گذشته و حال خود را فراموش کرده اید؟
من نمیخواهم سر این و یا آن کلمه و جمله موشکافی کنم که اشپیگل مثلا گفته هفته ایی سه روز آموزش نظامی می بینید، مگر در لیبرتی آموزش استفاده از کارد را نمی دیدی، مگر «مهدی براعی» به یکی از نفرات هنگام جدا شدن از فرقه نگفت که می خواهیم همه را در اشرف سه متمرکز کنیم و آموزش ببینیم برای عملیات آخر، حالا چه شده که با یک جمله سردبیر همه شدند جاسوس.
شما از یک اصل پیروی می کنید:« هرکه با ما نیست بر ماست»
شما از کدام دمکراسی پیروی می کنید دمکراسی ۱۴۰۰ سال قبل در دوران جاهلیت ؟ شما چرا دم از دمکراسی می زنید وقتی ظرفیت حتی یک انتقاد را ندارید؟
این فرقه هنوز در غارها و سرداب های تنگ و تاریک جاهلیت حرکت می کند و فکر می کند بقیه دنیا هم همانند خود آنهاست غافل از اینکه در قرن ۲۱ هستیم.

احمد خاکی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19761