• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به بهانه سخنان مضحک دکتر محمد حسین فتوحی، از مزدوران فرقه رجوی:  «آزادی» در فرقه رجوی کلمه ای در قفس است  / امروز ایران بزرگ زیر سایه ملتی باغیرت، راهکارهای دندان شکستن را خوب می داند

  • کد خبر : 19550
  • 08 فوریه 2019 - 11:35
دکتر محمد حسین فتوحی، از مزدوران خودفروخته مریم رجوی پس از مدت ها در برنامه سیمای فرقه رجوی ظاهر شد.
به گزارش فراق، وی که از قلم به دستان با سابقه در فرقه رجوی است، در برنامه صبح چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه، حرف اول و آخر خود را روی کلمه آزادی بست تا با این کلیدواژه پرطرفدار، تراوشات پوچ خود را در ذهن مخاطب احتمالی پرچ کند.
فرقه رجوی در تمام گردهمایی ها و نشست های خود در حالی با کلمه آزادی بازی می کند که تمام اعضای دربند آن ذره ای از حقوق انسانی برخوردار نیستند چه برسد به اینکه معنای آزادی را درک کنند. در واقع آزادی در فرقه رجوی کلمه ای در قفس است که از داخل آن بوی خیانت، جنایت، دروغ، شیادی، فساد و نفرت بلند می شود.
این روزها با توجه به سر رسید وعده های فرقه رجوی برای ۲۲ بهمن، محدودیت های اعضا بیشتر شده و کوچکترین روابط بین فردی در فرقه به شدت کنترل می شود.
سوالات اساسی در این مقطع مهم از فرقه رجوی این است که اگر این فرقه واقعا به آزادی اعتقاد دارد چرا اعضای خود را روز به روز محدود می کند؟ چرا افرادی را که خواهان جدایی از این فرقه هستند را زندانی می کند؟ چرا هیچ یک از اعضای فرقه اجازه مصاحبه با رسانه های مستقل را ندارند تا میزان آزادی بیان در این فرقه آشکار شود؟
به راستی وادار نمودن اعضا به فحش دادن علیه خانواده خود در شریعت فرقه چه نام دارد؟ اگر فرقه به آزادی اعتقاد دارد چرا به سمیه محمدی اجازه نداد دقایقی با پدر و مادر خود ملاقات کند؟ چرا در عصر ارتباطات مجازی، اعضای فرقه اجازه استفاده از اینترنت را ندارند؟
هزاران سوال دیگر هم وجود دارد که پشت ادعاهای آزادی این فرقه کثیف می توان مطرح کرد اما به یقین سیمای کثیف منافقین سیاهتر از آن است که بتوان ذره ای نور حقیقت در آن یافت.
دل های سیاه آنها از خیانت و لجن پر شده  و نمی تواند صلابت ایران امروز را درک کند اما امروز ایران بزرگ در سایه تلاش های ملتی باغیرت و باشرف، راهکارهای شکستن دندان منافقین را خوب می داند.
محمدجواد نوع پرور – فراق
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19550