• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جمعی از مادرانِ اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی: حقوق بشر چشم و گوش خود را نسبت به حقیقت بسته است

  • کد خبر : 19523
  • 09 فوریه 2019 - 13:12

جمعی از مادران اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی به سازمان های حقوق بشری نامه نوشتند.به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز اراک متن این نامه به شرح زیر است:

ما مادران؛ اقدس بندی مادر حمید رضا نوری، طاهره رضایی مادر حسن رضایی، مهین حبیبی مادر پروانه ربیعی عباسی، منتها زهرایی مادر مصطفی قاعدی به استحضار می رسانیم: فرزندان ما چندین سال است که در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر هستند.

ای سازمان های حقوق بشری که دم از حقوق بشر می زنید، مگر صدای ما به گوش شما نرسیده؟ چرا گوشهایتان را بر روی ما بسته اید و گوشهایتان را بر روی سازمان تروریستی مجاهدین باز کرده اید. چرا شما طرفدار ظلم هستید. به ما که سالهاست در نبود فرزندانمان رنج می کشیم نگاهی نمی اندازید؟ تا به حال چندین نامه برای شما ارسال کردیم، در نامه قید کردیم که سازمان تروریستی مجاهدین چه بلایی بر سر ما آورده، فرزندان ما را به اسارت گرفته. چه کسی باید به داد ما برسد؟ چرا از مریم رجوی تروریست حمایت می کنید؟ شما باعث شدید فرزندان ما چندین سال در اسارت سازمان تروریستی مجاهدین باقی بمانند. شما واقعا مدعی حقوق بشر هستید یا به اسارت گرفتن بشر؟ سازمان تروریستی مجاهدین این همه شعار آزادی را می دهد واقعا به قانون آزادی پایبند است؟

چندین سال است به فرزندان ما اجازه نداده یک تماس با ما بگیرند و یا یک نامه برای ما ارسال کنند. فرزندان ما تمایل ندارند در این سازمان بمانند. آنها را با زور و فشار و تهدید به مرگ نگه داشته اند. مسئولیت حقوق بشر بر عهده شماست چند تا از کارمندان خودتان را به مقر سازمان بفرستید و ازسران سازمان تروریستی بخواهید به صورت انفرادی و در نبود سران سازمان تروریستی با فرزندان ما مصاحبه کنند. خواهید دید که فرزندان ما تمایل ماندن در گروه تروریستی را ندارند و می خواهند به دنبال زندگی خود بروند و آزاد زندگی کنند .ولی متاسفانه سازمان حقوق بشر آگاهانه و یا نا آگاهانه چشم و گوش خود را نسبت به ما بسته است. ما مادران از شما گله مند هستیم . ما فقط خدا را داریم و از خدا می خواهیم هر چه زودتر رهبران و سران سازمان تروریستی مجاهدین را نابود کند و فرزندان ما بعد از چندین سال به آغوش ما برگردند .
به امید آن روز که خیلی نزدیک است .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19523