• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یادداشتی از مدیرعامل انجمن نجات: روسیاهی فرقه رجوی در ماجرای خبرنگار پرس تی وی

  • کد خبر : 19384
  • 28 ژانویه 2019 - 12:19

کارزار freemarziehhashemi#، تبلیغات فرقه رجوی را خفه کرد.
خانم «ملانی فرانکلین» ، شهروند آمریکا، متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۵۹ در نیواورلنز  که بعد از مسلمان شدن با نام مرضیه هاشمی شناخته می شود، در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ توسط FBI آمریکا در فرودگاه سنت لوئیز دستگیر، و بعد از ۱۰ روز بازداشت آزاد گردید.مقامات قضایی آمریکا هیچگونه اتهامی را متوجه خانم هاشمی، که مجری برنامه های شبکه بین المللی پرس تی وی بوده و برای دیدار با خانواده ی خود به آمریکا سفر کرده بود، ننمودند و صرفاً اعلام کردند که وی به عنوان مطلع تحت بازداشت قرار گرفته شده تا در دادگاه به عنوان شاهد حضور پیدا کند و بلافاصله بعد از دادن شهادت آزاد خواهد گردید.
به بخش آمریکایی و بازی سیاسی این قضیه که البته زیاد گفته و نوشته شده است کاری ندارم. اما برخورد فرقه ی رجوی در این رابطه فوق العاده رقت انگیز و البته عبرت آموز است که چگونه کاسه ی از آش داغ تر می شود و همچون همیشه بور و رسوا می گردد. البته، وقاحت رجوی ها فراتر از این است که قدری شرم کنند.
در حالی که نه تنها مقامات قضایی آمریکا بلکه هیچ کس و هیچ رسانه ای در دنیا و حتی هیچ گروه مخالف جمهوری اسلامی طی این ده روز هیچ گونه اتهامی را متوجه خانم هاشمی نکردند، این فرقه ی رجوی بود که خوش رقصی مشمئز کننده برای امپریالیسم را به اوج رساند و هر اتهامی در چنته داشت را در رسانه های خود متوجه ایشان نمود و مذبوحانه تلاش کرد تا مهمات برای جنگ سیاسی آمریکا تأمین نماید. البته، توطئه از ابتدا رسواتر از این حرف ها بود که نتیجه بدهد.
به یاد می آورم که بعد از انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ چگونه با شعارهای ضد امپریالیستی جذب مجاهدین خلق شدم و چگونه مسعود رجوی ادعا می نمود که جمهوری اسلامی نهایتاً به آمریکا وابسته خواهد شد و تنها سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک نیروی ضد امپریالیست در صحنه باقی خواهد ماند.
بعد از سقوط صدام حسین در عراق در سال ۲۰۰۳ که تغییرات بنیادی را در سازمان مجاهدین خلق به وجود آورد و منجر به حذف مسعود رجوی از صحنه ی سیاسی گردید، سازمان هرچه علنی تر به بلندگوی تبلیغاتی و ایادی منطقه ای آمریکا تبدیل شد و هر آنچه که آنان از ابرازش شرم داشتند را این فرقه تحت عنوان یک گروه اپوزیسیون ایرانی اعلام نمود.
سازمان مجاهدین خلق که از شروع بحران سازی هسته ای گرفته تا تبلیغ تشدید تحریم ها علیه ملت ایران و دادن شعار تغییر رژیم – تماماً دیکته شده از جانب کاخ سفید – را در کارنامه دارد، این بار وارد بازی سیاسی مرضیه هاشمی، که از ابتدا معلوم بود عاقبت خوشی نخواهد داشت، شد و خواسته های پنهانی دولت ترامپ را مطرح نمود.
کارزار گسترده ی جهانی freemarziehhashemi# هیچ جایی برای عرض اندام مجاهدین خلق و حامیانش باقی نگذاشت و این پروژه ی امپریالیستی با شکست طراحان آن بسته شد و عاقبت هیچ نتیجه ای جز روسیاهی و آبروریزی برای فرقه ی رجوی نداشت.

ابراهیم خدابنده

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19384