• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ارتباط تصویری جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در خوزستان با جداشده های آلبانی

  • کد خبر : 19280
  • 23 ژانویه 2019 - 10:23

جلسه ارتباط تصویری با اعضای جداشده فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات خوزستان برگزار شد.در این جلسه که روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور جمعی از خانواده ها برگزار شد، مسئول انجمن نجات خوزستان در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: قبل انتقال فرقه به آلبانی تبانی شرم آوری بین فرقه رجوی بامقامات دولت آلبانی و کمیساریا با نظارت دولت آمریکا صورت گرفت که براساس آن معاهده ننگین اولا اعضا را از حق پناهندگی فردی در آلبانی محروم کرده است ثانیا دولت آلبانی از دادن ویزا به خانواده های اعضا جهت ورود به آلبانی برای ملاقات با عزیزانشان در کشور آلبانی خودداری می کند.

وی ادامه داد: فرقه همچنین حق تماس تلفنی را از اعضا سلب کرد ، در چنین شرایطی و برای شکستن شرایط خفقانی که سرکردگان فرقه ایجاد کرده بودند برنامه تماس تصویری خانواده ها با اعضای جداشده در آلبانی در دستور کار انجمن نجات خوزستان قرار گرفت که خوشبختانه مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.

انشاالله این روال در شکل بهتری ادامه خواهد داشت چون خانواده ها باحمایت ها و درخواست های خود عزم ما را دراین مسیر جزم تر کردند . بعد از این سخنان ارتباط تصویری با اعضای جدا شده برقرار شد و خانواده های حاضر بعد از احوال پرسی طی پرشس و پاسخ هایی در جریان آخرین اخبار از وضعیت عزیزان اسیر خود در فرقه رجوی و در کشور آلبانی قرار گرفتند.

اعضای جداشده در آلبانی تاکید کردند: ۲۱ روز تا پایان ضرب العجل مریم رجوی که این تاریخ را سرفصل سرنگونی حکومت ایران اعلام کرده بود باقی مانده است چون تعداد زیادی از اعضا به سران فرقه اعلام کرده بودند که بعد از این سرفصل از فرقه جدا خواهند شد. مریم رجوی با حضور در آلبانی کوشید اذهان اعضا را از این روز منحرف و شیادانه باز با تمدید موعود سرنگونی برای فرقه اش زمانبندی جدید بخرد تا موقتا از تنگنای فروپاشی خلاصی یابد ولی شرایط دقیقا عکس آن را ثابت می کند.

خانواده ها در پایان جلسه ضمن تبریک به اعضای جدا شده برای آنها در راستای دسترسی به یک زندگی شرافتمندانه آرزوی موفقیت کردند. اعضای جداشده هم متقابلا ضمن آرزوی آزادی وابستگان آنها از خانواده ها خواستند تا به فعالیت های افشاگرایانه و رساندن صدای اعتراض خود نسبت به جنایات فرقه علیه عزیزانشان از طریق نامه نگاری به کمیساریا و عفو بین الملل و دیگر نهاد های بین المللی ادامه دهند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19280

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد