• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سرنوشت انسان ها در فرقه رجوی مهم نیست

  • کد خبر : 19044
  • 05 ژانویه 2019 - 11:23

مریم قجر با دستگاه مغزشویی شان و با مهارت عوام فریبی همیشگی اعضای گرفتار در فرقۀ خود را با  اخبار ناگوار تحریک و احساسات آنها را برانگیخته و با انحراف اذهان، وقتی عرصه را تنگ و میدان را باز می بینند وارد صحنه شده و با کارشناسان قلابی در تلویزیون بی طرفدارشان اشک می ریزند تا این اشک تمساح  آدم های بیرون از فرقه و آگاه را بفریبد .

 مریم رجوی به عنوان رهبر خودکامۀ سازمان تروریستی فرقه نما تا کنون پیامهای متعددی برای قشرهای مختلف جامعه ارسال نموده زمانی برای معلمان شریف و زمانی برای پرستاران و کارگران تا بتواند آنها را تحریک و تشویق به شورش نماید اما همگان حتی نیروهای اسیر فرقه رجوی هم به ماهیت دجال مریم آگاه هستند و می دانند که رجوی و دار و دسته اش از دیرباز هیچگاه دلش برای مردم ایران نسوخته بلکه دستش به خون ملت ایران آغشته بوده و هرگز سرنوشت انسان ها برایش مهم نیست.

کشتار و ترور مردم در گذشته و زندانی کردن، شکنجه و بیگاری از نیروهای خود در امروز بیانگر همه مسائل است و نیاز به واکاوی و مرور سابقۀ ندارد. آنچه دیگران و افکار عمومی باید متوجه شوند این است که پی به ماهیت هزار چهره رجوی برده تا هرگاه خدایی ناکرده شرایطی ناگوار پیش آمد ، بفهمند اینها همدردی نمی کنند بلکه نمک بر زخم مردم می پاشند.

یادداشت از: بیژن

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز البرز

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19044