• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

طومار وطن فروشانی چون رجوی ها، سال های قبل بسته شده است

  • کد خبر : 18900
  • 19 دسامبر 2018 - 11:34

مردم ایران نه مثل اعضای شما، نابالغ شمرده می شوند و نه نیاز به وکیل مدافع و وصی دارند. این مگسان گرد شیرینی ، تا فکر می کنند خبری شده ، کاسه گدائی خود را برداشته و به دنبال سهمی از قدرت به راه می افتند .
صحبت از فرقه رجوی است.

مردم آگاه و فهیم ایران ، در طول تاریخ هرگز خود خواسته اسیر شیاطینی نشدند که با شعارهای پرطمطراق مردم را فریب زده و از مردم قصد سوء استفاده داشته باشند. طومار وطن فروشانی چون رجوی ها، سال های قبل در زمان رفتن زیر بیرق دشمنان مردم ایران بسته و مختومه اعلام شده است. افسوس که ما بعد از آن هم هرگز نشنیدیم که این وطن فروشان ، به اشتباهات خود اقرار کرده و راه رفته را نکوهش کنند .
مریم عضدانلو وارث تاج و تخت ننگین و استبدادی مسعود رجوی، دیروز در توئیتی خود را نماینده مردم ایران معرفی کرده است.
اولا این نمایندگی کی و کجا و به توسط چه کسانی به ایشان اعطاء گردیده است؟
ثانیا تا جائی که می دانیم این دختر دانشجو که تا دوران آشنائی با فرقه بی حجاب بود و به واسطه برادرش به این میدان کشیده شد ، نمی دانست سیاست را با چه سینی می نویسند؟ اما مراتب کلفتی و چاکری و معشوقه ای را، با سرعت تمام طی و به بانوی اول سازمان مبدل گشت.
اندر حکایت فساد جنسی او همین بس که شوهر اول خود و دخترش را بدون هیچ دلیل منطقی ترک و زندگی خود را به گوشه چشمی فروخت و بدون رعایت اصول شرعی ، همسری دیگر را برگزید .
امروز ملت ایران چنین زنی را که به شوهر قانونی اش هم وفا نکرد ، چطور می تواند به نمایندگی خودش بپیذیرد ؟
این زن که ثبات خانوادگی و شخصیتی نداشته است ودر سمت رئیس دفتری مسعود رجوی ، به معشوقه گی پرداخت و مقدمات طلاق زن دوم مسعود را فراهم کرده و با عشوه گری و طنازی ، خود را به مسعود قالب کرد ، آیا شایسته اعتماد یک خلق است ؟
یک بار در نشستی که حضور داشتم ، مسعود ایستاده از سرنگونی و انقلاب ایدئولوژیک صحبت می کرد ، در میان صحبت بود و مریم نشسته گوش می داد. گفت این «خواهرمریم تان » را می بینید ، او را اجبارات سرنگونی به ما تحمیل کرد ! وگرنه …
اینجا بود که مریم تکانی به خود داد و با نگاهی حاکی از خشم و ناراحتی به مسعود نگریست .
از آنجا که مسعود رجوی شم تیزی در تجربه با زنان داشت. معنی نگاههای مریم را به خوبی و به سرعت گرفت. بلافاصله بدون اینکه بفهمد که چند هزار نفر نظاره گر این صحنه هستند ، سعی در جمع و جور کردن « گاف » ( حرف ناجور و بی ربط زدن ) خود کرد و ادامه داد : البته نه ، خواهر مریم سرچشمه همه برکات ( زنان دیگر ) است و منظور من هم این است که ما در پروسه مبارزه انقلابی به جائی رسیدیم که ادامه راه فقط با انقلاب خواهر مریم میسر بود. خواهر مریم ، سمبل وفاداری و از خود گذشتگی است ، خواهرمریم نمونه صدق و وفاست ! و …
خلاصه افتضاح و نازکشی های مسعود از مریم در جمع چند هزار نفره ما مجردان ، به جائی رسید که خیلی از ما ، دچار تناقضات استراتژیک شدیم .
امروز هم اوضاع فرقی نکرده است. مریم همان مریم است. اما پیرتر و فرسوده تر شده است. دیگر امتیازات جنسی او حرف اول را نزده و کسانی مثل مسعود یا ترکی فیصل را نمی فریبد ! این بار مریم باید دست در کیسه کرده و دلار بپردازد تا کسی از او سخنی به میان آورد .
امروز این « نماینده مردم ایران» !! باید اول بکوشد ، گذشته ننگین خود را پاک و تطهیر کند ، که عملی نیست ! در قدم بعد بایستی جوابگوی جنایات بی شماری باشد که در حق جوانان این مرز و بوم مرتکب شده است . البته هیچ کدام این اعمال شدنی نیست  چرا که اگر شما بگردید در پروسه ننگین این فرقه یک انتقاد از خود، از این رهبران دروغین شنیده نشده است. حتی یک بار از اعمال رذیلانه خود احساس ندامت نکردند ! هرگز کسی نشنیده است که ذره ای از اشتباهات سالیان خود را به عهده بگیرند. خون های زیادی را به زمین ریختند ، باعث و بانی هزاران مرگ ، خودکشی و خودسوزی بوده اند ، اما تاریخ سراغ ندارد که این وطن فروشان ، خم به ابروی مبارک آورده باشند .

یادداشت از: فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18900

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی