• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هیأت عقب مانده های آلمانی هم از «اشرف ۳» دیدار کردند

  • کد خبر : 18620
  • 03 دسامبر 2018 - 12:45

به دنبال آغاز جریان سازی رسانه ای توسط مریم رجوی در آلبانی، هیأت عقب مانده های آلمان هم از «اشرف ۳» دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مریم رجوی مدتی است که در آلبانی به سر می برد و برای جلوگیری از موج گسترده جدایی اعضا، دست به هر اقدام فریبکارانه می زند تا اعضای نگون بخت را بیشتر در اسارت خود نگه دارد.

تمام افرادی که برای دیدار از اشرف ۳ دعوت می شوند جزو عقب مانده های سیاسی و یا بازنشسته های از کارافتاده اروپایی هستند و این دیدار ها فقط  مصرف درون فرقه ای دارد.

نکته جالب این است که فرقه این افراد را با سمت های پرطمطراق برای اعضا معرفی می کند تا در ازای سخنانی که در حمایت از فرقه می کنند ، باورپذیری بهتری برای اعضا داشته باشد.

سخنان غیرواقعی این دلار بگیران به حدی آشکار و خنده دار است که به راحتی می توان از عبارات به کار گرفته شده توسط سخنرانان آن را فهمید. برای نمونه ریتا زوسموت، عقب مانده سیاسی آلمانی تبار در دیدار با اعضای فرقه رجوی گفته است: سرزندگی شما حکایت از یک فرهنگ و یک خوش‌بینی دارد. من شما را به‌طور مستمر تحسین می‌کنم، زیرا شما بارها و بارها از خرابه‌ها، آبادی ساختید.

مریم رجوی در آلبانی در حالی «هتل بین‌المللی تیرانا» را محل اقامت و دیدارهای خود تعیین کرده که خطر شورش اعضا روز به روز وی را نگران تر می کند.

محمد جواد نوع پرور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18620