• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عضو نجات یافته از فرقه رجوی در جمع خانواده های کرمانشاهی: گروگان های فرقه رجوی برای جدایی جسارت پیدا کردند

  • کد خبر : 18530
  • 26 نوامبر 2018 - 13:51

عضو نجات یافته از فرقه رجوی گفت: با سیر جدایی و جسارت پیداکردن اغلب گروگان ها بایستی منتظر جدایی های انبوه از فرقه رجوی باشیم.

سعداله سیفی در جمع خانواده های کرمانشاهی مختصری از جو حاکم بر مناسبات فرقه ای ومکانیزم هایی که سالیان سال رجوی با  آن خانواده را در ذهن وضمیر اسیران خود به ضد ارزش وکانون فساد تبدیل کرده پرداخت و ازسیکل گذشت زمان وهدردادن عمر انسان ها طی این دوران ازعراق واشرف ولیبرتی گرفته تا آلبانی وهم اکنون ، برای خانواده ها توضیحاتی ارائه نمود .

وی به جو فعلی در آلبانی ونحوه جدایی خود وسایر دوستانش وهمچنین فضای موجود که وابستگی به تعهدات گرفته شده وماه به ماه است مطالبی قابل توجه و جدید ارائه نمود.

خانواده ها به خصوص فرزندان گروگان ها بعد از سخنان آقای سیفی انزجار و نفرت خود را از شگردها ومکانیزم های ضد انسانی رجوی اعلام کردند و خواستار یک کمپین جدی از سوی همه ی خانواده ها درجهت کار برای ملاقات ونجات عزیزان خود ازچنگ دیو ضد بشر حاکم بر فرقه رجوی شدند .

درخلال این تجمع صمیمانه ارتباطی بین آقای سیفی و یکی ازدوستان وجداشدگان مستقر در آلبانی حاصل شد که در ادامه خانواده ها نیز به صورت کنفرانس با آلبانی ارتباط جمعی گرفتند و در رابطه با راه کارهای در چشم انداز برای نجات عزیزانشان صحبت کردند.

در پایان این جلسه کادر وپرسنل انجمن برای رهایی تمامی اسیران وبه ثمر رسیدن تلاش های خانواده ها آرزوی موفقیت نمود .

بعد از تماس های متعدد خانواده هایی که عزیزی در اسارت فرقه ضد انسانی رجوی دارند مبنی برملاقات و دیدار با جداشده اخیر و بازگشتی از آلبانی آقای سعد اله سیفی، دفتر انجمن نجات کرمانشاه مقدمات این دیدار را با چند خانواده فراهم نمود .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18530