• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بی غیرت ها / کسی که غیرت ندارد، خیری در او نیست

  • کد خبر : 18468
  • 22 نوامبر 2018 - 8:54

 خوشحالی وصف ناپذیر فرقه رجوی و بمب رسانه ای شدن آنان در انتشار گسترده اظهارات ضد ایرانی و وقیحانه ی اخیر مشاور امنیت سبیل کلفت ایالات متحده، من را یاد این جمله از امام علی (ع) انداخت که فرمودند: کسی که غیرت ندارد، خیری در او نیست. واقعاً که چه بی غیرت هایی هستند این قوم منحوس رجوی. ای کاش می شد نام ایران و ایرانی را از روی این خائنین برداشت.

چطور می شود یک احمق از بین دشمنان خارجی ملت ایران بگوید: تحریم ها را آنقدر شدید می کنیم تا صدای ناله و فریاد ایرانیان بلند شود و کسانی باشند که خود را ایرانی بنامند اما از این سخنان وقاحت بار استقبال کنند و از گوینده آن  حمایت؟!

توحشات، خیانت ها و جنایت های بیشمار خودشان علیه این ملت کم نیست که حالا پا به پای دشمنان خارجی این ملت، سوت و کف زدن هایشان برای اعمال تحریم های غیر عادلانه بلند شده است.

از بی شرافت های شهوت پرستی همچون رجوی ها و ابریشمچی ها که برای ارضاء حرص قدرت و شهوت، حتی به یکدیگر خیانت می کنند انتظاری جز اینگونه رذالت ها را نباید داشت.

به هر ترتیب تجربه نشان داده این تحریم ها گذرا است و نتیجه نهایی سربلندی ملت ایران است. ولی فرقه رجوی باید بداند که بازنده نهایی فرقه ی ورشکسته او و اربابانش می باشند .

سالاری

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18468

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی