• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وقتی مریم رجوی می گفت به خدا می شود شک کرد اما به مسعود نه!

  • کد خبر : 18454
  • 20 نوامبر 2018 - 13:01

عشق مسعود رجوی به خلق، عشق مسعود به ایران، حرفی که بارها از زبان مریم و مسئولین فرقه شنیده ایم. مریم رجوی برای بزرگ جلوه دادن رهبریت فرقه و شخص مسعود رجوی از این کلمات استفاده می کرد و همواره از او و رهبری فرقه بتی ساخته بود.

وی او را  بی عیب و بی نقص می دانست  که هیچ کس در فرقه اجازه انتقاد و گرفتن اشکالی  به رجوی را نداشت. حتی اعضا  برای لحظه ایی هم حق نداشتند ذهنشان را روی رهبری باز کنند و به وی شک کنند به طوری که مریم رجوی می گفت به خدا می شود شک کرد ولی به مسعود نمی شود شک کرد چون خدا دیده نمی شود ولی مسعود جلوی چشمانتان است !

رجوی گذشته ای مملو از خیانت به مردم ایران و ایجاد جو خفقان ، سرکوب  و سر به نیست کردن اعضای منتقد در درون تشکیلات فرقه اش را داشته است.

او با ایفای نقش اصلی ستون پنجم ارتش صدام  در جنگ تحمیلی و کشتن سربازهای ایرانی و گرا دادن به موشک های عراقی در بمباران شهرها و کشتن مردم عادی جامعه و یا در جریان عملیات های تروریستی سهم به سزایی در جنایت علیه مردم ایران داشته است .

رجوی همراهی با نیروهای آمریکایی بعد از سرنگونی صدام جهت حفظ بقاء فرقه اش تنها گوشه ایی از خیانت های وی در مورد مردم ایران است و به همین خاطرهیچگاه نمی توان وی را عاشق مردم ایران دانست و با آنکه سالها خبری از اونیست و زنده ماندن وی یک علامت سوال بزرگ است ، ولی ادامه دهندگان راهش همچنان به خیانت وکینه توزی علیه مردم ایران ادامه می دهند.

همه دیدیم که آنها در دوران مذاکرات کشورها در مورد مسائل هسته ای ایران با جعل اخبار عملا آمریکا و اروپا را تشویق به اقدام نظامی و کشتار مردم ایران و یا اجرایی کردن تحریم های گسترده علیه آنها می کردند تا شاید بوزینگان فرقه به مراد خود درایران برسند موضوعی که مریم قجر علنا درمیتینگ های خود به زبان می آورد.

سران جنایتکارفرقه رجوی ازفرط کینه توزی حتی چشم گوش خود را روی حملات تروریستی صورت گرفته علیه مردم ایران به خصوص درمورد حمله تروریستی دراهوازمی بستند وخائنانه سکوت کردند .

بنابراین براساس خیانت های آشکارسالیان فرقه رجوی علیه مردم ایران هیچگاه نمی توان مسعود رجوی و ادامه دهندگان فرقه اش را عاشق ایران و مردم دانست، آنها فقط و فقط به فکر منافع حقیرخود هستند.

برای این فرقه تنها چیزی که مهم است رسیدن به قدرت است اما باید گفت که هیچگاه نخواهند توانست به آن چیزی که می خواهند برسند چون مردم ایران هرگزنمی پذیرند مشتی خائن را برمقدرات خود حاکم کنند.

نوشته : تورج

عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18454

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی