• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دغلبازى فرقه تبهکار و خود فروش رجوى

  • کد خبر : 18353
  • 15 نوامبر 2018 - 12:16

کار فرقه رجوى و دستگاه تبلیغات شیطان سازى اش در این روزهاى سختِ تحریم که مردم عادى ایران را هدف قرار داده، اوج گرفته است. موجى از خیانت پیشه گى هر چه تمام تر و خودفروشى هر چه بیشتر و همنوا شدن با تحریم هاى اقتصادى آمریکا بر ضد مردم ایران که جز بر نفرت هر چه بیشتر میهن پرستان این مرز و بوم و ملت سرافراز ایران که هدفِ یکِ  فشار این  تحریم ها هستند از این فرقه تبهکار و سرانش بهخصوص مسعود و مریم رجوى، نمى افزاید.

فرقه تبهکار و خود فروش رجوى، با سوء استفاده از شرایط سخت اقتصادى و تحمیلى بر مردم ایران، به صورت شیادانه اى می خواهد اولا افکار اسیران در بندش را مثل گذشته به سرنگونى دروغین مشغول نماید و ذهن آن ها را به این مشغولیت دهد و از طرف دیگر دم تکان دادن هاى اساسى براى ارباب، می خواهد  امتیاز بیشتر در خیانت پیشه گى کسب نماید و به همین دلیل روى   سه مقوله «ارتش آزادیبخش، هزار اشرف، کانونهاى شورشى» مانور می دهد و در تبلیغات خود می دمد، دروغ به اربابان خود تزریق می کند و به مزدورى و کسب درآمد می پردازد که دو تا از این ها یعنى هزار اشرف و کانونهاى شورشى، یک توهم پوچ و دروغى بیش نیستند و کلا وجود خارجى ندارند و سومى هم که از عراق اخراج و توسط اربابش به کشور آلبانى انتقال یافته و به این کشور فقیر و بدبخت تحمیل شده است، در آستانه فروپاشى کامل قرار گرفته است.

بیشتر عناصر فرقه از بدنه تشکیلات فرار کرده و جدا شده اند و چند صد نفر باقیمانده هم که در زندانى به اسم اشرف ٣، نگهدارى می شوند موى دماغ مریم رجوى هستند و روزانه جو نارضایتى و نافرمانى و فرار در آنجا توسط جدا شدگان جدید به بیرون درز می کند  و راه حل مریم رجوى و سران تشکیلات، نتوانسته است از این معضل ریزش و فرار و نافرمانى و عصیان به جان آمدگان اسیر در آنجا بکاهد.

حال ببینید که مسعود رجوى با زوزه کشیدن از سوراخ مخفى خود، پیام براىِ  نداشته مجاهدان اشرفى اش به اسم «دوران آماده باش سرنگونى» صادر می کند و میخ واهد مثل گذشته اذهان را فریب دهد و با دروغ و تحلیل هاى صد و هشتاد درجه عکس شرایط را در خدمت به اصطلاح آلترناتیو و ارتش نداشته خود نشان دهد و باز کلمه سرنگونى را نشخوار می کند!. جالب اینجاست که در این پیام تکرارى، مثل هزاران پیام بى محتوا و دروغین دیگرش  در تشریح و تحلیل از شرایط ایران و منطقه، بادى به غبعب می دهد و می گوید، وارد دوران آماده باش می‌شویم. هر چند طول بکشد و هر چند نشیب و فراز داشته باشد، سرنگونی  محتوم است و شرایط به قبل برنمی گردد( البته شرایط به قبل برنمی گردد و رجوى در خواب ببیند آن همه أدوات و تسلیحات جنگى اش در کنار مرزها که نتوانست با آن نیروى در اختیارش و پشتیبانى مستقیم ارتش صدام هیچ غلطى انجام دهد و سرنگونى را محقق کند).

نمی دانم این شیاد در چه توهمات ابلهانه اى به سر می برد و بصورت واقعى مثل موش از ترس جان، جسم مرده شور برده اش در لانه زیر زمینى  پنهان کرده  و در این ده  سال خبرى از بیرون ندارد و فکر می کند شرایط  براى فرقه، همان اشرف عراق و کانون مبارزه مسلحانه است  که آن هم زیر چتر اربابش صدام حسین، معنى و مفهوم پیدا می کرد.

رجوى نمی داند که دیگر جو پلیسى و امنیتى کردن فضا براى تشکیلات جواب نمی دهد. زندان و شکنجه و سر به نیست کردن افراد، جواب نمی دهد، و امروز پشمى روى بدن خود و خانم فرنگ نشسته اش نمانده و از  ارتش جهنم بخشش  هم خبرى نیست و افراد پیر و پاتالى هم که تا الان دوام آورده و فرار نکرده و جدا نشده اند، دیگر براى مانور دادن روى آن ها هم نمی شود حساب باز کرد و عنقریب این سقف که فنداسیون اش فروکش کرده و ترک اساسى برداشته و پوسیده شده است، فرو افتد و به طور کامل و رسماً نابودى و فروپاشى تشکیلات اش را رقم زند، آن وقت است که عدالت در باره مسعود رجوى و مریم رجوى  و دیگر سران جنایتکار و شکنجه گر تشکیلات، قضاوت کند و تاوان آن همه جنایت و خیانت شان را پس دهند.

یادداشت از: عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام / ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18353